Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شب گذشته برگزار شد

مراسم گرامیداشت حاج حسن دانش در ابرکوه با حضور نیکدستی قاری ممتاز بین المللی + تصویر


محفل انس با قرآن به یاد مهاجران الی الله دانش و حاج حسنی کارگر و جانباختگان منا، در دانشکده پیراپزشکی ابرکوه، برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، شب گذشته محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر مهاجر الی الله حاج حسن دانش، دیگر قاریان و جانباختگان فاجعه منا، در دانشکده پیراپزشکی ابرکوه برگزار شد.


این مراسم در سالن شهید زارع زاده دانشکده، با حضور دکتر مسعود نیکدستی، جراح و داندان پزشک نمونه کشوری و قاری ممتاز بین المللی برگزار شد.


دکتر شیخی رئیس دانشکده پیراپزشکی با اشاره به اهمیت و ضرورت انس با قرآن در زندگی فردی و اجتماعی، اظهار کرد: قرآن یکی از نعمت هایی است که از جانب خداوند ممنان به ما اعطا شد.


شیخی همچنین با توجه نعمت ولایت و جمهوری اسلامی افزود: نظام مقدس اسلامی نعمت دیگری است که به واسطه هدایتگری امام راحل (ره) بنیانگذار انقلاب و روشنگری های امام خامنه ای به ما ارزانی شد و ما را از دیگر کشورها و دولت ها متمایز و برتر کرد.


حجت الاسلام حسینی امام جمعه در ادامه مراسم گفت: آمریکا، انگلیس و غربی ها خیلی تلاش کردند که جوانان خصوصا دانشجویان کشور ما را از قرآن جدا کنند. خوشبختانه مراسم امشب که به یاد قاری بین المللی دانش و دیگر همراهان برپا شده است، نشان می دهد که بدخواهان در نقشه خود ناکام ماندند.


حسینی ادامه داد: پزشکی فقط پیاده کردن فرمول علمی در موارد مختلف نیست، بلکه پزشک موفق کسی است که علاوه بر یادگیری فرامین پزشکی و درمانی، از عقاید و اصول دینی و اخلاقی فاصله نگیرد.


انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد