Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره راه و شهرسازی ابرکوه خبر داد

مزایده 7 قطعه زمین تجاری واقع در شهرک مسکن مهر ابرکوه


رئیس اداره راه و شهرسازی ابرکوه گفت : تعداد 7 قطعه اراضی تجاری واقع در منطقه مسکن مهر ابرکوه جهت فروش به مزایده گذاشته‌شده است.

ابوالفضل نعمتی زاده رئیس اداره راه و شهرسازی ابرکوه، در این خصوص در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : این زمین‌ها با قیمت کارشناسی و متراژ مشخص، جهت ساخت واحدهای تجاری و توسعه شهرک مسکن مهر به متقاضیان واگذار خواهد شد.

نعمتی زاده ضمن تأکید بر اینکه تغیر کاربری این زمین‌ها قانونی نیست، افزود : افراد متقاضی مطلع باشند که پس از پیشرفت بیش از 50 درصد طرح‌ها می‌توانند، سند مالکیت زمین‌ها را با طی کردن مراحل قانونی، دریافت کنند.

وی گفت : تکمیل فرم مربوطه، واریز کردن فیش بانکی جهت تضمین در مزایده (که قیمت آن با توجه به مرغوبیت زمین متفاوت است)، ارائه قیمت پیشنهادی و توافق در آن، شرکت افراد حقوقی با ارائه اساسنامه شرکت، عدم مقبولیت چک‌پول و چک شخصی، ازجمله شرایط شرکت در مزایده عنوان کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ابرکوه، خاطرنشان کرد : متقاضیان از تاریخ 12 تا 22 خردادماه سال جاری به مدت 10 روز فرصت دارند، جهت شرکت در مزایده به اداره راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد