Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

ندای بهشت؛

مستقیم نینوا! این جمله را که می‌شنوی، اندکی درنگ کن!


کاروان راهیان نور دانش آموزی ابرکوه با هماهنگی گروه فرهنگی تبلیغی ندای بهشت به زیارت معراج شهدا رفتند.

 

به گزارش سرو ابرکوه، کاروان راهیان نور دانش آموزی با هماهنگی گروه فرهنگی تبلیغی ندای بهشت به سوی مناطق عملیاتی جنوب حرکت کردند.

سید مهدی مهاجری مسئول اردو گفت: اردوی راهیان نور با عنوان "مستقیم- نینوا" با تعداد 36 نفر از بین دانش آموزان نخبه برگزار می گردد که هدف آن استعداد یابی در بین دانش آموزان و تعلیم آنان جهت برنامه های آینده گروه ندای بهشت است.

وی راجع به چگونگی برگزاری اردو به مناطق مورد بازدید بیان کرد: دانش آموزان شب اول را در منطقه عملیاتی دوکوهه توقف خواهند کرد. بعد از آن عازم مناطق عملیاتی فکه، چزابه، دهلاویه و هویزه خواهند شد.

مهاجری در مورد ادامه برنامه افزود: روز بعد دانش آموزان از منطقه طلائیه، پاسگاه زید، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) دیدن می کنند. بعد از آن مراسم دعای توسل در خرمشهر و دعوت از همرزمان شهید جهان آرا برای آشنا کردن دانش آموزان با ویژگی های اخلاقی، سبک زندگی، ازخود گذشتگی و ایثار شهید جهان آرا و تحویل سال در منطقه شلمچه می باشد.

مهاجری در پایان اظهار داشت: ما در برگزاری این گونه برنامه ها مشکلاتی نیز داریم و عمده ی مشکلات عدم همکاری بعضی مسئولین و دشواری گرفتن مجوز است که قسمتی از آن مربوط به حادثه اتوبوس حامل دانش آموزان می باشد.

وع اضافه کرد: والدین دانش آموزان با برگزاری این اردو مخالفتی نداشته و دانش آموزان نیز با شور و عشق وصف ناپذیری خواستار بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بودند. بنده پیشنهاد می کنم مسئولین با تسریع کردن مراحل کار، مجال شناختن و الگو گرفتن از شهدای اسلام، و از جان گذشتن جهت سرفرازی ایران اسلامی را به نسل امروز بدهند.

این خبر را که می‌شنوی، اندکی درنگ کن!

به یاد آن گامی باش که وقتی کاروان شما در منطقه متوقف می‌شود بر زمین می‌گذاری‌اش؛

آن اولین گام.

بیاندیش که بر کدامین خاک قدم می‌گذاری؟

نکند اینجا وادی مقدسی باشد و…

امان از لحظه غفلت.

به رنگ خاک خیره شو! گویی استخوان بدن انسان را پودر کرده و بر آن پاشیده‌اند و راستی مگر نشنیده‌ای که بمب ها و خمپاره‌ها و تانکها و آرپی‌جی‌های سپاه خصم، با بدن رزمندگان سپاه اسلام چه کرده است؟ اگر با چشم دل بنگری، شاید ذراتی از چشمان محمد ابراهیم همت را نیز بیابی. می‌گویند: او نیز بی‌سر، راهی محضر حضرت حق شد… یا حسین شهید!

 

****

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد