Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در نشست اعضا ستاد نماز جمعه؛

مسئول جدید ستاد نمازجمعه ابرکوه معرفی شد/ فعالیت 40 ابرکوهی در ستاد نمازجمعه این شهر


در حکمی علی محمد امیدواری به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه ابرکوه که از سوی شورای سیاسگذاری ایمه جمعه استان یزد صادر شده بود توسط امام جمعه ابرکوه به وی ابلاغ شد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، درنشست اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: نمازجمعه دژی محکم در برابر استکبارجهانی و سنگری مستحکم در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی است.

وی با بیان اینکه این فریضه الهی، پایگاهی با جاذبه برای جوانان است افزود: نماز جمعه خنثی کننده تحرکات ضد فرهنگی و دفع کننده تهاجم فرهنگی دشمنان و یکی از ثمرات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حسینی با اشاره به سفارشات موکد امام راحل(ره) و همچنین دعوت مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی باشکوه نماز جمعه، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همواره حضوری چشمگیری در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه داشته  و دارند.

امام جمعه ابرکوه در حاشیه این نشست در گفت وگو باخبرنگار ایرنا به بخشی از فعالیت های ستاد نماز جمعه اشاره و گفت: ستاد نماز جمعه ابرکوه با توجه به فعالیت ها برای خدمت رسانی به نمازگزاران از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان چند بار نمونه شناخته شده است.

حسینی ضمن تشکر از اعضای ستاد نماز جمعه تصریح کرد: بیش از 40 نفر از برادران و خواهران، عضو ستاد نماز جمعه ابرکوه هستند که هر هفته بدون چشم داشتی برای برپایی نماز باشکوه جمعه فعالیت چشمگیری دارند.

دراین آیین، حکم علی محمد امیدواری به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه ابرکوه که از سوی شورای سیاسگذاری ایمه جمعه استان یزد صادر شده بود توسط امام جمعه ابرکوه به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد