Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت سالرروز آزادسازی خرمشهر؛

مسئولین ادارات شهرستان از 34 خانواده شهید ابرکوه دیدار کردند + عکس


به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به همراه مسئولین ادارات ، در قالب 10 اکیپ از 34 خانواده معظم شهدا دیدار و با آرمان های این عزیزان تجدید پیمان کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، مسئولین ادارات شهرستان در قالب 10 اکیپ از تعداد 34 خانواده شهدای شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار ابراهیمی، فرمانده ناحیه ابرکوه ضمن دلجویی از این خانواده ها و قدردانی از زحمات و صبر این عزیزان در فراغ عزیزانشان، گفت: شهدا حجت های ما در انجام وظایف هستند و باید آن ها را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله، یک فرصت برای ظهور و بروز خلاقیت‌ها و توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم و در نتیجه انقلاب اسلامی بود.

در ادامه، خانواده های معظم شهدا نیز خاطراتی را از شهدای خود بیان کردند.

همسر شهید رضایی نژاد در این دیدار گفت: با شهید فقط 3 سال زندگی کردم و همسرم فردی زحمت کش، خوش برخورد، خوش اخلاق و عاشق خانواده بود.

.

زهرا سرور فرزند شهید محمدعلی سرور گفت: آخرین خاطره ای که از پدرم دارم، یادم می آید که اولین روز مدرسه بود پدرم مرا با ماشین جیپ به مدرسه رساند و من آنروز خیلی گریه کردم... 18 روز بعد پدرم به شهادت رسید این خاطره را هیچگاه فراموش نمی کنم.

 .

.

همسر شهید غلامرضا زارع نیز ضمن بیان آخرین خاطره از شهید گفت: در روستای ما سیل شدیدی آمده بود. همراه با گروه های امداد به مدرسه ای در مرکز شهر آمدیم. پس از سه روز وقتی غلامرضا مطلع شد به خانه آمد و اثاثیه منزل را از سیلاب درآورده و خانه ای قدیمی برای ما اجاره کرد... و هنوز مرخصی اش تمام نشده بود که گفت: من می روم و هرچه شما کردید بچه ها... و خداحافظی کرد و رفت.

.

.

.

.

2 شب قبل از شهادت او خوابش را دیدم 3 انار به دستم داد و گفت: آمدم سری به شما بزنم و رفت... بعد از این خواب دلهره عجیبی داشتم، تا اینکه 2 روز بعد، خبر شهادتش را آوردند. جنازه شهید را که دیدم مثل آیینه برق می زد و محو جمالش شده بودم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد