Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

براساس رای داوران استانی انجام شد؛

معرفی برگزیدگان هفدهمین جشنواره‌ قصه‌گویی در یزد+ اسامی


براساس رای داوران استانی هفدهمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در سال جاری، 14 قصه‌ در بخش مربیان کانون و دو قصه‌ در بخش آزاد، حائز رتبه استانی شدند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در جشنواره قصه‌گویی امسال 29 قصه در بخش آزاد و 50 قصه در بخش مربیان مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد 16 قصه شامل 14 قصه در بخش مربیان و دو قصه در بخش آزاد به عنوان برترین‌ها به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 93 معرفی شدند.

در بخش مربیان، فاطمه بحرانی با قصه‌ "تو چه رنگی هستی؟" آسیه اردانی با قصه‌ "خاله شاخ نبات"، فریبا تکبیری با قصه "هدیه خوبان"، محبوبه بنازاده با قصه "کرم ابریشم"، فائزه سالاری با قصه "گلنار"، سارا نیساری با قصه "خداحافظ راکون پیر"، نجمه احمدزاده با قصه "لحاف آبی"، سمیه فلاح با قصه‌ "میشگا و یک سئوال"، فرزانه قاسمی با قصه "خدجه چاهی"، زهرا اتحادی با قصه‌ "اوسا ممد پینه دوز"، منیره دشتی با قصه‌ "چوب‌های جادویی"، روح‌الله پوررضا با قصه "حکم ناحق"، نعیمه بیدمشکی با قصه "ساندویجت را با قورباغه عوض کن" و فاطمه رجبی پور با قصه "پیرزن و ستاره"، قصه‌گویان برتر استانی شدند.

این در حالی است که در بخش آزاد، سمیه رضایی با قصه‌ "مهمان‌های ناخوانده" از شهرستان یزد و خدیجه تیموری با قصه‌ "خدا اشک‌های صدف را دید" از بخش آسفیج نیز در بین 29 قصه‌گوی آزاد برتر شدند.

16 منتخب استانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با اعلام دبیرخانه این جشنواره، برای روایت قصه‌های خود به هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت خواهند شد.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد