Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس هلال احمر ابرکوه خبر داد

نجات 6 نفر از مرگ در جاده‌های ابرکوه توسط امدادگران هلال احمر


رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه با اشاره به اینکه جاده‌های این شهرستان هفته پرحادثه‌ای را سپری کرد، گفت: در دو مورد این حوادث، امدادگران هلال احمر جان 6 نفر را نجات دادند.

به گزارش سرو ابرکوه، خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جاده‌های ابرکوه به دلیل مسافرت‌های پایان تابستان، هفته شلوغ و پر حادثه‌ای را سپری کرد که دو مورد از این حوادث از بقیه شدیدتر بود و حضور امدادگران هلال احمر ضرورت پیدا کرد.

وی عنوان کرد: در یکی از این حوادث یک دستگاه خودروی پراید با یک سواری هیوندا در کیلومتر 20 محور ابرکوه ـ یزد برخورد کرد که این تصادف سبب مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان این خودروها شد.

اکرمی افزود: با حضور امدادگران پایگاه امداد و نجات شهید دهقان هلال احمر ابرکوه، حادثه‌دیدگان از خطر مرگ نجات پیدا کردند و به وسیله آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی ابرکوه انتقال یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری نیز یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین در کیلومتر 15 محور ابرکوه ـ یزد روبروی پایگاه امداد و نجات شهید دهقان ابرکوه از جاده منحرف و به موانع کنار جاده برخورد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه یادآور شد: در این حادثه نیز با امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به سه سرنشین این خودرو، مسافران از خطر مرگ نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه محور یزد ـ ابرکوه یکی از محورهای پرخطر در استان یزد به شمار می‌رود، افزود: رعایت نکات ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی می‌تواند این خطرات را به شدت کاهش دهد.

انتهای پیام /ک




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد