Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

نقش کلیدی روابط عمومی ها در شناساندن چشم اندازه های شهرها


فرماندار ابرکوه گفت: روابط عمومی ها در شناساندن چشم اندازهای هر شهرستان، نقش کلیدی و سازنده دارند، آنها پل ارتباطی برای انتقال مسائل و مشکلات افراد جامعه به مسئولین هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر روز گذشته نشست مشترک مسئولان ادارات و کارشناسان روابط عمومی ابرکوه با حضور داوود پاک نیت مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه با نزدیک شدن به هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: سالی که به نام دولت، ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، نباید در حد شعار باقی بماند بلکه باید در حد مطلوب برای احیای این شعار قدم برداریم و همانطور که از نام آن مشخص است روابط عمومی های دستگاه های اجرایی جایگاه بالایی در عملی کردن این شعار دارند.

 

رسولی بر تقویت ارتباط بین مردم و مسئولین توسط روابط عمومی های ادارات تاکید کرد و افزود: وظیفه ی روابط عمومی استحکام ارتباط بین مردم و مسئولین ذی ربط خود است و باید در حوزه ی کاری خود آگاهانه و هدفمند گام بردارند.

وی ویژگی های کارشناسان روابط عمومی را یادآور شد و تصریح کرد: متصدی این پست باید از دانش و آگاهی های لازم برخوردار باشد و جهت گیری ها در مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .... کاملا مشخص باشد.

 

فرماندار ابرکوه به نقش کلیدی روابط عمومی ها در شناساندن چشم اندازه های هر شهر اشاره کرد و بیان داشت: مسئولین رده های بالا باور داشته باشند که روابط عمومی ها در شناساندن چشم اندازهای هر شهرستان، نقش کلیدی و سازنده دارند، آنها پل ارتباطی برای انتقال مسائل و مشکلات افراد جامعه به مسئولین هستند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد