Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

نگاه سهل انگارانه به فضای مجازی، دشمن را به اهدافش نزدیک می کند/ استقبال گرم عراق از روحانی نشان از موقعیت ارزنده ایران و متزلزل آمریکا است


امام جمعه بخش بهمن، با تأکید به اینکه نگاه سهل انگارانه و بی تفاوت به فضای مجازی دشمن را برای رسیدن به هدفش امیدوار می کند، گفت : مسائل اقتصادی را می شود درست کرد اما از بین رفتن فرهنگ، عفت، غیرت و حیا، جبران پذیر نیست.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، در خطبه های نماز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضاء مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد : امروز دشمنان نظام جمهوری با همه توان و قدرت وارد میدان شده اند و تلاش دارند این نظام اسلامی را زمینگیر کنند.

تهاجم حداکثری دشمن نیاز به بسیج حداکثری دارد
حجت الاسلام علیزاده گفت : برای مقابله با این تهاجم و جنگ های اقتصادی و فرهنگی، لازم است همه کشور بسیج شوند و ملت با حمایت از تولید داخلی با عدم اسراف، با انصاف و کمک به یکدیگر، حامی دولت باشند تا بتوانیم از این تهاجم بیرون بیاییم.

خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد : دولت نیز باید با اقتصاد مقاومتی و درون گرا که رهبری چندین سال است آن را مکرر بیان می کنند که چشم دولتمردان به داخل باشد نه خارج، تهاجم و حمله دشمنان را خنثی کند.

اقتصاد قابل حل است اما از بین رفتن حیا و عفت و فرهنگ غیر قابل جبران است
وی، با اشاره به اینکه مرزهای جغرافیایی کشور همانند مرزهای فرهنگی نیاز به مراقبت دارد، افزود : امروز دشمنان قصد دارند به وسیله فضای مجازی بر فرهنگ کشور ما مسلط شوند. لذا نباید نگاه به فضای مجازی نگاه سهل انگارانه همراه با بی تفاوتی باشد.

علیزاده تصریح کرد : چگونه خیلی از کشورهای غربی فضای مجازی خود را کنترل و بومی سازی می کنند؟ اما فضای مجازی ما بی در و پیکر است. امروز بیشترین آسیب خانواده ها از ناحیه همین فضای مجازی است، خسارت جنگ فرهنگی در دراز مدت بیشتر از جنگ اقتصادی است.

این مقام مسئول تأکید کرد : اقتصاد را می شود درست کرد اما اگر فرهنگ، عفت، غیرت و حیا رفت نمی توان آن را درست کرد. برنامه دشمن این است که با جنگ اقتصادی ما را از جنگ فرهنگی غافل کند.

اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی، انتصاب ریاست جدید قوه قضائیه و سفر روحانی به عراق، باعث عصبانت دشمنان ما خصوصا آمریکا شد
وی عنوان کرد : اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی، که حاکی از رضایت ولی زمان از رزمندگان و مجاهدان در راه خدا است و انتصاب آقای رئیسی به عنوان ریاست قوه قضائیه یکی از دستگاه های اثر گذار و مهم در راه مبارزه با فساد، موجب عصبانیت جبهه استکبار شد. 

امام جمعه بخش بهمن گفت : یکی از وظایف قوه قضائیه احیای حقوق عامه و گسترش عدالت است. قوه قضائیه باید مظهر عدالت باشد، تا مردم عدالت را احساس کنند و امید داشته باشند که می توانند در محکمه و نزد قاضی، حقشان را بگیرند.

استقبال مردم عراق از روحانی نشان از موقعیت ارزنده ایران و متزلزل آمریکا است
علیزاده، به سفر رئیس جمهور به عراق که با واکنش و عصبانیت آمریکا همراه بود، اشاره کرد و گفت : اینکه سفر هیات ایرانی با عزت و احترام و استقبال مردم عراق روبرو شد، در حالی که سفر مقامات آمریکایی و ترامپ که 20 سال است آنجا پایگاه نظامی دارند سرزده و با ترس و شبانه انجام می شود، نشان از جایگاه ایران و نقش ارزنده آن و موقعیت متزلزل آمریکا دارد.

وی، در پایان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) خاطر نشان کرد : همدردی و کمک به محرومین، کار کردن، عرق ریختن، چاه زدن و در کنار آن وقف کردن، از جمله ویژگی های مولا بود، که انشاء الله ما با الگو گرفتن از آن حضرت در ایام نوروز در این وضعیت اقتصادی، محرومین را فراموش نکنیم.

گفتنی است امروز نمازگزاران بخش بهمن میزبان آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، طالبی استاندار یزد و برخی مسئولین ابرکوه بودند.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد