Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

حجت الاسلام فلاح زاده در راهپیمایی 22 بهمن در ابرکوه:

هر چه دشمن جلوتر می آید حضور مردم بیشتر می شود/ ایمان، وحدت و رهبری سه رمز پیروزی انقلاب


حجت الاسلام فلاح زاده در جمع همشهریان خود گفت: رسیدن به قله های رفیع عزت، جز با تحمل سختی ها امکان پذیر نیست و هر چه دشمن بیشتر وارد صحنه می شود، بالتبع حضور مردم هم بیشتر می شود و رهبری نظام بدون داشتن امتی وفادار کارساز نیست.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین حسین فلا ح زاده  مدرس حوزه علمیه قم در آغازین لحظات راهپیمایی 22 بهمن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: عواملی که انقلاب اسلامی را پدید آورد، ایمان، وحدت و رهبری بود که همین سه عامل ما را نگه می دارد و انقلاب را حفظ می کند. لذا رسیدن به قله های رفیع عزت و اقتدار ، جز با تحمل رنج ها و سختی ها امکان پذیر نیست و هر چه دشمن بیشتر وارد صحنه ها می شود، بالتبع حضور مردم هم بیشتر می شود.


حجت الاسلام فلاح زاده اظهار داشت: حفظ و پیشبرد این انقلاب نیاز به زحمت و تلاش دارد، همچنان که مردم با وجود 36 سال تحریم، همه ساله در صحنه های مختلف حضور یافتند امروز هم برای پیروزی باید همه سختی ها را به جان خرید، استقامت کرد و این راه را ادامه داد.


فلاح زاده افزود: اگر سه عامل رمز پیروزی انقلاب خدشه دار شود، نظام اسلامی آسیب پذیر می شود. مردم با تکیه بر قدرت ایمان با همه فتنه ها  از زمان انقلاب تا کنون مقابله کرده، اقتصاد و آب و نان برای آنان فرع  است و اصل دیانت آنها ست. اگر احکام اسلام پیاده شود به اقتصاد صحیح هم خواهیم رسید و رفاه هم تأمین می شود.


وی خاطر نشان کرد: همان طور که برای حفظ قدرت ایمان اسباب فراوانی در دسترس داریم، در مقابل اساب فراوانی نیز در جهت سست شدن ایمان ها پا به میدان گذاشته است که اگر از آنها غافل شد، ذره ذره ایمان ها را زائل میکند. یکی از ابزار های مهم در هدایت یا ضلالت جوانان، دوستان آنان هستند که باید کاملا مراقب آنها بود.


این مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: دومین عامل پیروزی وحدت است که باید بین اقشار مختلف مردم و امت اسلامی وجود داشته باشد. حرف ما این نیست عقایدمان به ولایت امیر المومنین را عوض کنیم، اما اعمالی را هم که موجب تفرقه بین مسلمانان است باید ترک کنیم چرا که این اعمال حرام است.


فلاح ازده تأکید کرد: این درست نیست که هر مسئولی را به جهتی متهم کنیم، درستاستمسئولان در پست های مختلف خطاهایی دارند و به طبیعت انسان بودن اشتباه می کند اما باید از آنان حمایت شود و مسائل تفرقه انگیز کنار گذاشته شود.


وی اذعان داشت: سومین مسئله رهبری نظام است؛ دوستان و دشمنان ایران اعتراف کردندکه اگر انقلاب مصر هم یک خمینی داشت، اکنون چنین مشکلاتی نداشت. ما از نعمت ولایت برخورداریم و باید آنرا قدر بدانیم و پشتیبان ولایت باشیم تا به مملکت آسیب نرسد. هر چند رهبری نظام بدون داشتن امتی وفادار کارساز نیست و آنچه که مطرح است بحث تقلید نیست بلکه تبعیت است .




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد