Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

برای سومین بار در دانشگاه آزاد ابرکوه برگزار شد؛

همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک


سومین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک با همکاری دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های دولتی در سالن همايش‌هاي شهيد مطهري دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر عباس علوی راد رئیس دانشگاه، از برگزاری سه دوره همایش ملی "توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک" خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ضرورت جهت گیری به سمت راهبردهای توسعه پایدار در اقلیم های خشک و نیمه خشک، برگزاری ادواری این همایش به صورت سالانه در دستور کار این واحد قرار خواهد گرفت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان گفت: در راستای حفظ بنیان زندگی برای نسل آینده در این مناطق خطر خشکسالی آیندگان را، تهدید می کند و باید چاره اندیشی کرد.

سید غلامحسین حسنتاش عضو هیات علمی موسسه مطالعات بین المللی انرژی و نایب رئیس هیات مدیره انجمن اقتصاد انرژی ایران در این همایش گفت : بهره وری انرژی در ایران بسیار پایین و این موضوع بر عملکرد فعالیت های اقتصادی تاثیرگذار است. در حرکت  کشور در مسیر توسعه توجه به ارتقاء بهره وری اجتناب ناپذیر است و ارتقاء بهره وری انرژی بهترین آغاز دراین مسیر است.

در این همایش ملی  از میان 143 مقاله پذیرفته شده توسط کمیته علمی همایش 47 مقاله به صورت سخنرانی، 11 مقاله به صورت پوستر و سایر مقالات ارائه شده است.

.

IMG_1373.

IMG_1403.

IMG_1419.

IMG_1432.

IMG_1512.

IMG_1591

.

IMG_1683.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد