Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

همایش ۱۰۰هزارنفری دولت شائبه سیاسی دارد/ رسیدگی به زلزله زدگان اولویت بیشتری دارد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به امور زلزله زدگان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فصل گرما بهتر است دولت به جای برگزاری همایش 100هزار نفری در ورزشگاه آزادی به زلزله زدگان رسیدگی کند.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار یزد رسا در رابطه با هدف دولت به منظور برگزاری همایش صد هزار نفری در ورزشگاه آزادی به منظور تقدیر دست اندرکاران تسهیلات نوروزی عنوان کرد: در شرایط فعلی که مردم مشکل اقتصادی دارند باید تلاش کرد که در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته و چنین همایش هایی که ماهیت سیاسی داشته و ارزشی هم برای انقلاب و کشور تولید نمی کند صحیح نیست.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس تاکید کرد: مردم انتظار دارند که بحث های زیرساختی تورم و مشکلات اقتصادی حل شود و بنده منکر تشکر از کسانی که در ایام نوروز زحمت کشیده اند نیستم ولی اگر کسی در رفع مشکلات مشکلات اقتصادی گام بردارد جای تقدیر و تشکر دارد.

جوکار هشدار داد: این همایش هایی که شائبه سیاسی در آن وجود دارد به هیچ عنوان به صلاح نیست و باید از آن پرهیز شود زیرا این اقدام دولت ممکن است سبب سوء استفاده تبلیغاتی شود.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به امور زلزله زدگان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فصل گرما بهتر است دولت در برهه کنونی به زلزله زدگان رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه این نقل و انتقالات که باید از شهرستان برای همایش انجام شود بایستی برای مردم شرح داده شود گفت: کارهای اولویت دار زیادی در کشور داریم که باید به آن ها پرداخته شود و تقدیر از مسئولین را می توان از طریق همان استان انجام داد و نیازی به دعوت آن ها به تهران نیست.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد