Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

هنجارشکنی جوانان در جامعه معلول عملکرد ضعیف آموزش و پرورش است/ سکانداران آموزش و پرورش باید پاسخگو باشند


امام جمعه ابرکوه با انتقاد شدید از عدم توجه آموزش و پرورش به مساله پرورش جوانان گفت: مشکلات فرهنگی، همه از طرف دشمن نیست بلکه عمدتا هنجارشکنی جوانان در جامعه معلول عملکرد ضعیف وزارت آموزش و پرورش در سه دهه اخیر است.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با هفته تربیت، معاون پرورشی آموزش و پرورش ابرکوه به اتفاق جمعی از مربیان پرورشی و مشاوران مدارس با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه در این دیدار گفت: حوزه پرورشی برای وزارت آموزش و پرورش باید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد که متاسفانه تاکنون چنین نبوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: مشکلات اخلاقی و رفتاری، هنجار شکنی و بی‌موالاتی مذهبی بسیاری از جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش‌آموز به ویژه در کلان شهرهای کشور حاکی ازتساهل و تسامح سیاستگذاران و سکانداران وزارت آموزش و پرورش در سه دهه گذشته تاکنون است که سزاوار است تمامی آنان در امر بی رنگ کردن ارزش‌های دینی نسل جوان  پاسخگو باشند.

امام جمعه ادامه داد: جوانان و نوجوانان هنجارشکن، دختران و زنان بدحجاب، از خارج از کشور نیامده‌اند بلکه خروجی وزارت آموزش و پرورش هستند؛ مشکل اینجاست که سیاست‌گذاران کشوری و استانی که تاکنون تلاش بسیاری در کسب رتبه برتر آموزشی دانش آموزان را داشته اند چرا بهائی برای رتبه معنوی و اخلاقی نسل جوان را در مقام عمل قائل نبوده اند؟

وی افزود: اگر آنان که پرچم دار توسعه سیاسی و شعار آزادی بودند اندکی به توسعه معنوی و فرهنگی جوانان توجه می کردند، اقبال جوانان به ارزش‌ها و فضائل مذهبی و اخلاقی بیشتر بود.

وی افزود: مشکلات امروز، همه معلول هجمه فرهنگی دشمن نیست بلکه عمدتا معلول همیاری بسترسازان تهاجم فرهنگی دشمن و عوامل موریانه ای در بدنه وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم بوده و می باشد.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد