Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

هنر تیم مذاکره کننده این است که فریب دغلبازان را نخورد و سلطه گران بدهکار را، از ایران طلبکار نکنند


خطیب جمعه ابرکوه گفت: این هنر تیم مذاکره کننده ایران است که فریب این دغلبازان را نخورد و سلطه گران بدهکار را از ایران طلبکار نکنند!

hoseini-1.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به رونمائی و بهره برداری از تعداد قابل توجهی از محصولات دفاعی و موشکی سپاه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری(حفظله) پس از بازدید دو ساعته از این نمایشگاه گفتند: « این نمایشگاه به همه ما مسئولان پیام اقتدار و توانایی درونی را می دهد و اعلام می کند که: ما می توانیم.

لحظات حساس و مهم مذاکرات

خطیب جمعه ابرکوه یادآور شد: دو روز از مذاکرات مهم و حساس ایران و گروه ۱+۵ گذشته و آنچه روشن است این است که اختلاف نظر ها عمیق تر از آن است که در این فرصت ۶ ماهه حل و فصل گردد. در بین گروه ۱+۵ که در برابر ایران است، انگلیس و آمریکا قرار دارند که، تاریخ معاصر ایران، مملو از خیانت، تزویر و دشمنی آنان است و به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام حسینی افزود: این هنر تیم مذاکره کننده ایران است که فریب این دغلبازان را نخورد و قهرمانانه برگ برنده را در این مذاکرات در دست گیرد. از فرصت خود برای اثبات حقانیت ملت ایران در بخش انرژی هسته ای بهره برداری کند.

حسینی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که انعطاف در برابر طرف های زیاده خواه، سر انجامی خفت بار دارد و حرف؛ همان کلام و مواضع رهبری است که: باید در برابر نظام سلطه، مقاومت و پایداری کرد. دادن هر گونه امتیاز به آنان خلاف عقلانیت و مصالح ملی است.

وی تاکید کرد: انتظار جدی ما از تیم ایرانی این است که سلطه گران بدهکار را از ایران طلبکار نکنند! به هیچ وجه از حقوق مسلم ملت و خط قرمز هسته ای کوتاه نیایند و رسیدن به توافق جامع را منوط به رعایت خط قرمز ملت ایران، توسط غربی ها بدانند.

امام جمعه ابرکوه گفت: چرا که نرمش قهرمانانه با مسامحه کاری و عقب نشینی از مواضع اصولی فرق دارد. باید مواضع تیم ایرانی منجر به استیضاح آمریکا، غرب و نظام سلطه در جهان شود.

روز نکبت

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: امروز همزمان با اعلام موجودیت اسرائیل در سال ۱۳۲۷ هجری شمسی "یوم النکبت" نامگذاری شده است که سرآغاز توطئه جهانی علیه امت اسلام و جهان اسلام بود. تبانی دولت های استعماری شرق و غرب موجب پیدایش این غده سرطانی در پیکره جهان اسلام شد.

این مقام مسئول ادامه داد: آنها با هدف ایجاد مزاحمت برای مسلمانان، این جرثومه فساد را در قلب کشورهای اسلامی گماشتند تا این صهیونیست های بی حیثیت و تروریسم به بدترین روش ممکن علیه مسلمانان تاخت و تاز کنند.

حسینی بیان کرد: مصیبت بزرگ این است که علاوه بر سکوت جانبدارانه سران دولت های غربی و منطقه ای، جریان تروریستی و تکفیری در این چند سال اخیر در کشورهای سوریه و همسایگان ایران را فعال کردند، تا با تضعیف جبهه مقاومت؛ آب به آسیاب اسرائیل بریزند و عملا تکفیری ها حامیان قسم خورده اسرائیل شدند.

وی تصریح کرد: اما مسلمانان جهان، آگاه و هوشیارند و درس داستان دسیسه های غربی و آمریکائی را خوانده اند و همچنان آمریکا و اسرائیل را دشمنان قسم خورده و شماره یک امت اسلامی می دانند.

امام جمعه شهرستان در پایان گفت: رهائی از شر کابوس سیاه اسرائیل تنها با وظیفه شناسی دولت ها و وحدت و همدلی و یکپارچگی ملت های مسلمان علیه اسرائیل صورت خواهد گرفت.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد