Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در گردهمایی طلاب ابرکوه مطرح شد

پذیرش و عدم پذیرش برجام به نفع انقلاب اسلامی است/ ابرکوه نسبت به مناطق دیگر استان، مشکلات اداری کمتری دارد


امام جمعه ابرکوه گفت: ابرکوه نسبت به سایر شهرستان های استان، مشکلات اداری کمتری دارد و همدلی در آن بیشتر حکم فرماست.

به گزارش سرو ابرکوه، گردهمایی روحانیون به مناسبت فرارسیدن ماه صفر در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام شالکوهی کارشناس علمی معاونت آموزشی حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی در سال 91، اظهار کرد: رهبر انقلاب در این سخنان فرمودند که تحجر و سکولاریسم پنهان باعث فراری دادن جوان ها می شود و امام حسین(ع) در راهکار این امر فرمودند که نجات اسلام به دست کسانی است که هم اخلاق و هم دین دارند.

طلاب باید مهارت های جذب جوانان را بیاموزند
کارشناس علمی معاونت آموزشی حوزه علمیه قم افزود: روحانیون باید تجارب خود را به یکدیگر منتقل کنند؛ برنامه ریزی، وقت شناسی، بیان نکردن مطالب خسته کننده و تکراری، مطالعه جامع و بیان مطالب قرآنی و احادیث برای جوانان، از جمله راهکارهای جذب آنان است.

شالکوهی با تاکید بر اینکه طلبه باید مطالعاتی جامع داشته باشد تصریح کرد: برای شناخت آسیب های ابرکوه اول باید کار میدانی انجام داده و نیاز جوانان را بررسی کنیم و بخش دوم مربوط به طلاب است که انواع و اقسام مهارت ها از جمله فن بیان، مطالعه و برقراری ارتباط با انواع مخاطب و ... را یاد گرفته و بازگو کنند.

پذیرش و یا عدم پذیرش برجام به نفع انقلاب اسلامی است
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مجتبی داوودی مسئول بسیج طلاب سپاه الغدیر یزد بر استفاده از مفاهیم اخلاقی و سیاسی عاشورا و ضرورت دسترسی طلاب به فناوری و دسترسی به اطلاعات جامع و کامل تاکید کرد.

داوودی با بیان اینکه تعامل با اروپا تفاوتی با آمریکا ندارد گفت: همان هایی که دیروز می گفتند اول باید با کدخدا مذاکره کنیم، امروز می گویند فقط اروپا مهم است و با کدخدا کاری نداریم. اما نمی دانند که اروپا و آمریکا یکی بوده و به هیچ عنوان از هم جدا  نمی شوند.

مسئول بسیج طلاب سپاه الغدیر یزد گفت: رمز بیرون آمدن از مشکلات اقتصادی طبق بیان رهبر انقلاب، تقویت مبانی اقتصاد مقاومتی و روی پای خود ایستادن است و این نیست که فقط مصرف کننده باشیم.

وی قبول و رد برجام را در هر حال به نفع انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اگر برجام محقق شود، پول های ایران برگشته و باعث رشد حکومت ایران می شود که این به ضرر اسرائیل است؛ اگر هم امضا نشود باز به نفع رهبری است چون پیش بینی غیرقابل اعتماد بودن آمریکا توسط وی محقق شده و عزت رهبری بیشتر می شود.

داوودی با تاکید بر اینکه آمریکا از توان نظامی ایران احساس خطر می کند گفت: آن ها دوباره می خواهند مذاکره را تکرار کنند و این دفعه چند محدودیت دیگر برای ایران در نظر بگیرند اما به فرموده رهبر انقلاب، هدف اصل نظام و برجام بهانه است.

ابرکوه نسبت به مناطق دیگر استان، مشکلات اداری کمتری دارد
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، درس های اخلاق مدیران را در کاهش تخلفات اداری شهرستان موثر عنوان کرد و گفت: این شهرستان نسبت به سایرشهرستان های استان، مشکلات اداری کمتری دارد، همدلی در ابرکوه بیشتر و مسئولین با هم تنش نداشته و در بخش اداری همدلی خوبی حکم فرماست.

حسینی با اشاره به فراوانی سوژه عاشورا و اربعین برای هنرمندان و فیلم سازان، گفت: متاسفانه تولیدات سینمایی عاشورایی در ابرکوه بسیار کم است، هنرمندان متعهد را باید پرورش داد که در مسیر روحانیون قرار گرفته و با ذوق هنری، فیلم نامه نویسی و داستان نویسی این موضوعات را پیگیری کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه حجت الاسلام فتاحی به عنوان مسئول بسیج طلاب شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام /ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد