Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رییس صندوق کار آفرین ابرکوه خبر داد

پرداخت 27 میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کار آفرین ابرکوه در سال 95


رییس صندوق کار آفرین ابرکوه گفت: سال گذشته 27 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان درحوزه تولید، اشتغال و ازدواج در شهرستان پرداخت شد.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد مقیمی رییس صندوق کار آفرین ابرکوه این صندوق را یکی از بازوان توانمند دولت برای حمایت از کسب و کارهای خورد جوانان خواند و اظهارکرد: با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد اشتغال برای 180 نفر در این شهرستان فراهم شده است.

وی بابیان اینکه دوره بازپرداخت این تسهیلات برای متقاضیان در شهر و روستا به ترتیب 4تا 5 سال است افزود: این تسهیلات در زمینه ایجاد کارگاه های تولیدی، صنعتی، امور خدماتی، کشاورزی و توزیعی پرداخت شده است.

مقیمی اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید همچنین در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی با محوریت هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه به متقاضیان دراین حوزه نیز از 100 میلیون تا یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می کند.

رئیس صندوق کار آفرین شهرستان ابرکوه تصریح کرد: این صندوق متولی و حامی کسب و کارهای خورد و متوسط با پرداخت تسهیلات درقالب قرض الحسنه در زمینه های خود اشتغالی، پشتیبانی مشاغل خانگی، کار آفرینی، حمایت از برند کالای ایرانی و زنجیره تکمیل تولید است.

به گزارش ایرنا، این مسئول بابیان اینکه سال گذشته 2میلیاردو 400میلیون ریال در قالب تسهیلات ازدواج به 12زوج جوان دراین شهرستان پرداخت شد خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان هر نفر 100 میلیون ریال است و درصورت تکمیل پرونده متقاضی و تامین وثیقه های لازم بدون نوبت تسهیلات ازدواج پرداخت می شود. 

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد