Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

پشتیبانی 200 خیر از مددجویان بهزیستی ابرکوه/ 6 میلیارد تومان بدهی معوقه بانکی ابرکوهی ها


امام جمعه ابرکوه گفت: از 300 پرونده موجود در بهریستی ابرکوه، 200 پرونده را خیرین پشتیبانی می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه به هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: فعالیت های بهزیستی در حوزه های اجتماعی، توان بخشی، مشارکت های مردمی و آموزش و پیشگیری است و در سطح کشور موقعیتی اثر بخش  در جلب رضایت خاطر مردم خصوصا ناتوانان و گرفتاران را دارد.

وی ضمن اشاره به فعلیت های این نهاد در ابرکوه تاکید کرد: اداره بهزیستی ابرکوه 900 معلول را تحت پوشش دارد و خدمات توان پزشکی می کند.

وی تصریح کرد: نقش مومنین خیر اندیش در رسیدگی به ناتوانان مدد جوی تحت پوشش بهزیستی شایان تقدیر است زیرا از سیصد پرونده موجود دویست پرونده را خیرین (پشتیبانی)می کنند و مدد رسانی دارند.

امام جمعه ابرکوه در ادامه افزود: در هفته آخر ماه رمضان سعی کنیم وظیفه  مسلمانی خود را بهتر بدانیم و حقوق مردمی که  به گردنمان است ادا کنیم.

وی تاکید کرد: حقوق دولت وملت نزد خدا یکسان است، چرا بعضی بدهی های بانکی را اهمال کاری ومسامحه می کنند؟

حجت الاسلام حسینی افزود: برای بنده نوشته اند که شش میلیارد تومان بدهی معوقه مردم این شهرستان به بانک ها است! این پول ها حق الناس است، حق همه مردم و حق بیت المال است و باید پرداخت شود.

وی نپرداختن بدهی های بانکی را شرعاً وعُرفاً جائز ندانست و افزود: حل بسیاری از مشکلات مردم با همین تسهیلات صورت می گیردو می تواند گره گشای امور مردم باشد پس ندادن بدهی های بانکی ذمه دارد.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد