Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی کشور رقم خورد؛

پیروزی مقتدرانه کویر ابرکوه در مصاف تیم طبس و پیوستن به 8 تیم برتر ایران + عکس


صبح امروز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور، کویر ابرکوه با 6 گل، دروازه طبس را گلباران کرد.

وحید رجبی نژاد مربی تیم فوتسال نوجوانان کویر در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، از پیروزی مقتدرانه نوجوانان ابرکوهی در مصاف با تیم خانه کارگر طبس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که در شهرستان بروجرد استان لرستان در حال برگزاری است، خبر داد.

رجبی نژاد تصریح کرد: عصر روز گذشته دو تیم خانه کارگر طبس و آزادگان ساری در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که پس از کسب نتیجه مساوی در وقت قانونی، کار به ضربات پتالتی کشید و طبس با نتیجه 3 بر 2 رقیب خود را شکست داده و خود را برای روبرو شدن با حریف پر قدرت ابرکوهی آماده کرد.

وی افزود: صبح امروز و در ادامه رقابت های مذکور، بازیکنان کویر ابرکوه در مصافی سخت و نفس گیر موفق شدند خانه کارگر طبس با نتیجه پر گل 6 بر صفر شکست داده و به عنوان یکی از هشت تیم برتر، به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

مربی تیم کویر ابرکوه یادآور شد: استان یزد در این رقابت ها که 60 تیم در قالب 14 گروه از سراسر کشور با هم رقابت می کنند، با سه نماینده حضور داشت که تیم اتحاد ابرکوه در مرحله اول و تیم پردیس بافق پس از پیوستن به 32 تیم برتر، حذف شدند.

شایان ذکر است که شاگردان رجبی نژاد عصر روز دوشنبه رأس ساعت 16 برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی، با برنده بازی بازی بندرعباس و کاشان به رقابت خواهد پرداخت.

انتهای پیام / ک






رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد