Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خط‌ونشان کشیدن دادستان ابرکوه برای رباخواران؛

چنانچه رباخواران اموال مردم را پس ندهند طبق قانون با آنها برخورد می‌شود


دادستان ابرکوه عمومی و انقلاب ابرکوه، با جدیت گفت : چنانچه افراد رباخوار رضایت مردم را جلب نکنند و اموالشان را پس ندهند، طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت، محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در جمع نمازگزاران نماز جمعه بخش بهمن، ضمن بیان برخی راهکارهای جلوگیری از سرقت احشام، اظهار کرد : سرقت احشام در شهرستان کاهش هفتاددرصدی داشته است.

ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنان خود، به آسیب‌ها و گرفتاری‌های ثروت‌های حاصل از ربا اشاره کرد و گفت : در همین راستا افراد رباخوار توبه کرده و رضایت مردم را جلب نمایند و اموالشان را پس دهند.

وی تأکید کرد : تعدادی از افراد رباخوار شهرستان، شناسایی و لیست اسامی آنها آماده‌شده است، چنانچه خودشان تصمیم به جبران اعمالشان نداشته باشند، مجریان قانون قاطعانه و با جدیت با آنها برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، از مردم درخواست کرد : خسارت دیدگان پول‌های ربا از رباخواران شکایت کنند و مردم نیز اسامی افراد رباخوار را به دادگستری ارائه کنند.

ابراهیمی همچنین اذعان کرد : مقامات قضایی و عوامل ذی‌ربط، طبق قانون و با جدیت نیز با مزاحمان نوامیس و مخلان امنیت منطقه به‌شدت برخورد خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : صندوقی در دادگستری ایجادشده است که آماده دریافت گزارش‌ها، انتقادات و پیشنهاد‌های مردم است، از طریق همین صندوق همشهریان می‌توانند نام نزول‌خواران و مزاحمان نوامیس را اطلاع دهند.

درخواست جهت برخورد با سروصداهای نامتعارف عروسی‌ها در نیمه‌شب
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن از دادستان خواست؛ تا با سروصداهای نامتعارف مراسمات عروسی در نیمه‌شب و برخی کانال‌های شبکه‌های مجازی در بخش بهمن که فعالیت‌های نامشروع دارند، برخورد کند.

پس از اقامه نماز جمعه ابراهیمی دادستان ابرکوه پاسخگوی سؤالات مردم بود.

انتهای پیام/ح.ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد