Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رابط کانون های مساجد ابرکوه:

کلاس های اوقات فراغت بستر رشد و شکوفایی جوانان


رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه گفت: کلاس های اوقات فراغت می توانند مناسب ترین بستر جهت رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، محمدرضا فلاح زاده رابط کانون های مساجد شهرستان از آغاز به کار کلاس های اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و اظهار داشت: زمینه سازی برای حضور فعال جوانان و نیروهای متعهد در عرصه فعالیت های فرهنگی هنری، شناسایی و تربیت استعدادهای درخشان، استفاده از اوقات فراغت جوانان، حفظ و ترویج فرهنگ بسیجی از اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.


فلاح زده با اشاره به برگزاری کلاس های تابستانی در مساجد به همت کانون های فرهنگی افزود: کلاس های اوقات فراغت می توانند مناسب ترین بستر جهت رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان باشند.


به گزارش روابط عمومی اداره ارشاد ابرکوه، وی بیان کرد: از طرفی این کلاس ها می توانند زمینه ساز بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی نیز باشند به همین دلیل والدین باید با آگاهی و دانش و انجام برنامه ای سنجیده و منظم برای اوقات فراغت تابستان فرزندان خود آینده نگری کنند.


فلاح زاده گفت: در برنامه اوقات فراغت کلاس هایی با موضوعات علوم قرآنی، هنری و ورزشی همراه با اردوهای زیارتی سیاحتی از جمله فعالیت هایی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج محل و هیات امناء مساجد در طول فصل تابستان برگزار کنند.




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد