Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه هماهنگی 9 دی و 15 دی در ابرکوه مطرح شد

گذشت زمان عمق فاجعه فتنه 88 را بیشتر نمایان می کند/ نامگذاری «هفته میثاق با ولایت» از 9 دی تا 15 دی در ابرکوه


رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: هر چه از وقایع سال 88 فاصله می گیریم، عمق فاجعه ای که قرار بود در فتنه آن سال اتفاق بیفتد و عظمت حضور مردم در حماسه 9 دی بیشتر نمایان می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز جلسه هماهنگی برنامه های مناسبت های 9 دی و 15 دی در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

گذشت زمان عمق فاجعه فتنه 88 و عظمت حضور مردم را بیشتر نمایان می کند
حجت الاسلام کاظم دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، در خصوص ضرورت گرامیداشت این ایام اظهار کرد: 9 دی برگ زرینی در تاریخ ایران بود که دست استکبار را در تعرض به نظام و انقلاب اسلامی قطع کرد.

دشت آبادی با تأکید بر اینکه سالروز 9 دی باید تداوم پیدا کند، افزود: هر چه از این واقعه فاصله می گیریم، عمق فاجعه ای که قرار بود در فتنه 88 اتفاق بیفتد و عظمت حضور مردم در 9 دی بیشتر نمایان می شود.

وی گفت: از آنجا که این روز بزرگ همزمان با ایام آمادگی مردم ابرکوه برای استقبال از مقام معظم رهبری در 15 دی 86 است، باید بهتر و باشکوه تر از مناطق دیگر گرامی داشته شود.

برخی دستگاه ها حق مطلب را در خصوص حماسه 9 دی ادا نمی کنند
علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، با بازگویی بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه 88 عنوان کرد: 9 دی یکی از مناسبت های جوان در تاریخ ایران است که همه باید در بزرگداشت آن اهتمام داشته باشیم.

فاتحی ضمن گلایه از برخی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: برخی حق مطلب را در خصوص یوم الله 9 دی ادا نمی کنند، در صورتی که حماسه 9 دی که در تاریخ انقلاب بی نظیر بود، فتنه 88 را سرکوب کرد.

وی تصریح کرد: اگر ولایت فقیه بر فتنه 88 تأکید دارند و آن را خط قرمز نظام معرفی می کنند، ما نیز باید بدانیم که همگی در زیر پرچم جمهوری اسلامی نفس می کشیم، پس باید مناسبت های آن را نیز گرامی بداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تأکید کرد: اصلاً پذیرفتنی نیست که بعضاً اداره یا نهادی از نصب یک پلاکارد با عنوان 9 دی پرهیز کند، چرا که هدف دشمن در واقعه 88 نابودی نظام و انقلاب اسلامی بود و به همین علت آن را فتنه نامیدند.

نامگذاری «هفته میثاق با ولایت» از 9 دی تا 15 دی در ابرکوه
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، بیان کرد: شاهد بودیم که در فتنه 88 که دشمنان قسم خورده ایران، باعث ایجاد رعب و وحشت در کشور شده بودند، فرجام حرکت رذیلانه و ترویستی به ضرر مجموعه خودشان تمام شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: در آن زمان چون نمی توانستند انقلاب و نظام را نابود کنند می خواستند جلو صدور آن را بگیرند و لذا مخدوش کردن جایگاه مقتدرانه ایران در منطقه خاورمیانه و بین الملل را هدف برنامه های شوم خود قرار دادند.

وی تأکید کرد: اگر چه دشمنان می خواستند به بهانه تقلب در انتخابات، مردم را فریب دهند، ولی ملت بابصیرت و هوشیار در حماسه 9 دی با محکوم کردن فتنه به میدان آمدند و دسیسه های آنها را خنثی کردند.

حسینی با بیان اینکه سردمداران فتنه باید از ملت عذرخواهی کرده و توبه کنند، عنوان کرد: در شورای فرهنگ عمومی تصمیم بر این شد که فاصله زمانی بین 9 دی تا 15 دی که سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به ابرکوه است، با عنوان هفته میثاق با ولایت نامگذاری شود.

همه جناح ها هدفشان حفظ و سرافرازی نظام و انقلاب است
محمد جواد آقایی بخشدار مرکزی ابرکوه، در پایان جلسه تأکید کرد: اگرچه در تاریخ مذهبی هفته ای به نام هفته وحدت داریم ولی باید گفت؛ 9 دی نیز روز ملی و وحدت ملت ایران است، که با همبستگی و یکی شدن ثابت کردند که هدف همه جناح ها، حفظ و سرافرازی انقلاب و نظام در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد