Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور مسئول شرکت بین المللی نگار نصر؛

گرامیداشت 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت در ابرکوه


به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، جلسه گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مسئول شرکت بین المللی نگار نصر بسیج، در شهرداری ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور سرهنگ غیاث مسئول شرکت بین المللی نگار نصر بسیج،  در شهرداری شهرستان برگزار شد.


سید علیرضا رسولی معاون شهردار ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت:  حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب اسلامی و برگ زريّن ديگری در افتخارات تاریخ ايران است.


رسولی افزود : حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصيرت رهبری و ملت ایران است که تا پای جان برای حفظ ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ايستاده اند و اجازه نمی دهند کسی کوچکترین توهینی به مقدساتشان کند.


معاون شهردار تصریح کرد: در همین راستا روز نهم دی در تاريخ ایران اسلامی با عنوان روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت ماندگار خواهد ماند.


وی در ادامه در خصوص اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند تعیین کننده ی رشد و شکوفایی کشور باشد.


همچنین در این جلسه صالحی مسئول بسیج ادارات، شمسیان مسئول بسیج سازندگی و حسینی دوست مسئول شورای حوزه ادارات حضور داشتند.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد