Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

گرامیداشت ایام الله دهه فجر راهی برای مقابله با جنگ نرم است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: برنامه های دهه فجر تاکید کرد: یکی از راهکارهای مهم مقابله با تهدیدات نرم دشمن، گرامیداشت مناسبت های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی مثل دهه مبارک فجر و روشنگری است که نگذاریم واقعیت ها و ارزش های انقلاب به فراموشی سپرده شود.

به گزارش سرو ابرکوه، با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر کمیته دهه فجر نیروهای مسلح و بسیج ابرکوه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تشکیل شد.


کمیته دهه فجر نیروهای مسلح و بسیج ابرکوه، در محل ناحیه مقاومت بسیج با حضور فرمانده ناحیه، جانشین فرماندهی انتظامی و نماینده پلیس راهور شهرستان و سایر اعضای جلسه برگزار شد.


سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با عرض خیر مقدم به اعضای جلسه و با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در شرایط فعلی اظهار داشت: همانطور که در جنگ تحمیلی دشمن با تمام قوا به مقابله با نظام اسلامی آمد و ملت با تمام توان در مقابل آنها ایستاد و پیروز شد، امروز نیز دشمن با تمام امکانات و تکنولوژی خود بصورت جنگ نرم به مقابله با نظام اسلامی و دور کردن مردم از نظام آمده و ما باید با تمام قوا و با حفظ و پررنگ کردن شعائر اسلامی به مقابله با دشمن برویم.


ابراهیمی ضمن درخواست از مسئولین و عوامل جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه فجر تاکید کرد: یکی از سنگر های مهم مقابله با تهدیدات نرم دشمن، مساجد است و ما باید با گرامیداشت مناسبت های مهم در تاریخ انقلاب و روشنگری و انجام کارهای فرهنگی نگذاریم واقعیت ها و ارزش های انقلاب به فراموشی سپرده شود.


سپس زنگویی جانشین فرماندهی انتظامی ابرکوه گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن وظیفه ذاتی و شرعی ماست و باید همانطور که در ایام عزا و سوگواری همت داریم، در گرامیداشت مناسبت های ملی، مذهبی و اعیاد نیز فعال باشیم و با برگزاری باشکوه تر مراسمات، خاطرات و ارزش آن روزها را زنده نگه داریم.


در این جلسه در خصوص آذین بندی و فضاسازی، برگزاری نشست ها، مسابقات فرهنگی، زنگ انقلاب در مدارس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، رژه موتوری، غبار روبی گلزار شهدا سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ... برنامه ریزی های لازم انجام شد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد