Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

گستاخی دشمنان نتیجه زیر پا گذاشتن نسخه اقتصاد مقاومتی توسط دولت/ خرید کالای ایرانی، گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: دولت نسخه اقتصاد مقاومتی را زیر پا گذاشت که نتیجه آن، رکود فناوری هسته ای و جری تر شدن دشمن است.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز نشست روشنگری هیأت عاشقان ولایت، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و بانوان بسیجی با موضوع اقتصاد مقاومتی، در محل آستان مقدس امامزاده احمد(ع) برگزار شد.


طی این نشست حجت الاسلام هاشم تقدسی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به بیان گوشه ای از فضیلت های این ماه پرداخت و گفت:  پیامبر اکرم(ص)، بالاترین اعمال در این ماه را تقوا پیشه کردن نسبت به گناهان و معاصی که برای انسان پیش می آید، معرفی کردند؛ یعنی انسان باید در این ماه چتری از تقوا بر اعمال خود بگیرد تا از گناه در امان باشد.


خرید کالای خارجی یعنی رشد اقتصاد بیگانه و تضعیف اقتصاد داخلی
تقدسی در ادامه پیرامون عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی که به راحتی امکان پذیر می باشد، اصلاح الگوی مصرف است؛ حداقل اقدامی که می توان در این زمینه انجام داد، خرید کالای ایرانی است تا از این طریق برای کارگران شیعه ایرانی ایجاد اشتغال کنیم نه اینکه با خرید کالای خارجی اقتصاد بیگانه را رونق بخشیده و اقتصاد داخلی را ضعیف کنیم.


شاخ و شانه کشیدن کشورهای ناچیز برای ایران، نتیجه ضعف اقتصاد
وی افزود: اگر کشور از لحاظ اقتصادی ضعیف شد، محکوم به این می شود که کشورهای ناچیزی همچون جیبوتی و مالدیو هم برای آن شاخ و شانه کشیده و تهدید به قطع رابطه کنند و یا اینکه عده ای از نمایندگان کنگره آمریکا گستاخانه به خود این اجازه را بدهند که بخواهند خلاف روال توافق بر روند اجرای برجام و حتی انتخابات کشور، نظارت داشته باشند، که این مصداق دخالت در حاکمیت یک کشور مستقل است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: دولت نسخه اقتصاد مقاومتی را زیرپا گذاشت و آن را باور نکرد، در نتیجه دشمن هر روز جری تر شده، فردو تعطیل شد، بسیاری از سایت های هسته ای پلمپ شد، غنی سازی اورانیوم از 20 درصد به 5 درصد رسید، اقتصاد رشد نکرد.


نتیجه برجام تجربه ای دیگر برای اثبات غیر قابل اعتماد بودن آمریکا
تقدسی خاطرنشان کرد: خانم موگرینی رئیس روابط خارجه اتحاد اروپا با پرویی تمام، پس از ماه ها مذاکره می گوید باید بین ارتباط با اروپا و انکار اسرائیل یکی را انتخاب کنید؛ این برخورد نشان می دهد که برجام بهانه ای بود برای رسوخ به اعتقادات و ارزش های مردم ایران نه ایجاد تعامل و ارتباط.


وی  روزی امام راحل فرمودند، عده ای از ارابه کشی برای آمریکا لذت می برند؛ اما امروز همان هایی که دَم از دوستی و ارتباط با آمریکا می زدند و هر روز چهره این شیطان بزرگ را بزک می کردند، خود شاهد هستند که آمریکا هنوز هم قابل اعتماد نیست و مردم این موضوع را به خوبی درک کرده اند.


اقتصاد مقاومتی باید تقویت شود
این مقام مسئول اذعان کرد: در شرایط کنونی ما باید حواسمان به ترفندهای دشمن باشد و در راه تقویت اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم؛ باید استقلال کشور را حفظ کرده و روی پای خود بایستیم.


انتهای پیام/ م.ف




رای شما
میانگین (10 آرا)
The average rating is 4.2 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد