Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه:

گفتمان جهاد و مقاومت، مرزهای جغرافیایی ایران را درنوردیده است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه گفت: پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ نشان داد که مبانی تئوری نظام جمهوری اسلامی فرا ملی و فرامنطقه‌ای است و گفتمان جهاد و مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

به گزارش سرو ابرکوه، با هدف بررسی تحولات میدانی سوریه و عراق، جلسه‌ای با حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه و با حضور یکی از مدافعان حرم در سالن کنفرانس برگزار شد.

عباس علوی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ نشان داد که مبانی تئوری و دکترین نظام جمهوری اسلامی فرا ملی و فرامنطقه‌ای است و گفتمان جهاد و مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

در ادامه این مراسم، یکی از مدافعان حرم که سابقه حضور چندین ساله در دفاع مقدس را داشت و اخیراً از سوریه به ایران بازگشته بود به تشریح موقعیت سوریه و عراق پرداخت و در ادامه خاطراتی از دوران حضور خود در سوریه و عراق را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، وی گفت: امروز دفاع از حرم حضرت زینب (س) کاملا اختیاری و بسیار محدود است و اجباری در کار نیست و شهدای امروز مدافع حرم نیز می‌توانستند به بهانه‌های مختلف در این مسیر قدم نگذارند و اما همه بهانه‌ها را پشت سر گذاشتند و رفتند و نام خود را در تاریخ ماندگار کردند و این شهدا روح تازه‌ای به جامعه بخشیدند، همه باید قدر شهدا را بدانیم.

وی امنیت امروز جامعه اسلامی را مرهون مجاهدت های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و افزود: درگیری رو در روی ما با وهابیت و یهود در سوریه، درک ما را از عاشورا به یقین تبدیل کرد.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد