Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

گلریزان بزرگترین راه تحکیم روابط جامعه و جلب رضایت حق است


اسماعیل برزگرزاده در ششمین همایش جشن گلریزان گفت: مال انسان زمانی ارزش دارد که در راه دستگیری به مستمندان و ترویج دین استفاده شدو و گلریزان بزرگترین راه تحکیم روابط جامعه و جلب رضایت حق است.

به گزارش سروابرکوه، ششمین همایش جشن گلریزان، با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در بازداشگاه ابرکوه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و ضیافت افطاری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید.

.

.

.

.

حجت الاسلام و المسلمین فتاحی، امام جمعه موقت شهرستان در این همایش گفت: امام صادق(ع) فرموده اند: اگر کسی یک طواف خانه کعبه کند 6 عزار حسنه دارد، 6 هزار گناه محو می شود، 6 هزار درجه بالا می رود، 7 در از درهای بهشت به رویش باز می شود. راوی سئوال کرد: همه این ثواب ها برای یک طواف؟ حضرت فرمودند: بله، از این هم بهتر برایت بگویم که برآوردن حاجت یک مومن ثوابش تا 10 برابر این طواف هاست.

 امام جمعه موقت شهرستان افزود: کمک به زندانیان نیازمند، خود برآوردن نیاز یک مومن است که باید از خیرین، از برنامه ریزان و همه و همه تشکر و قدردانی کرد.

اسماعیل برزگرزاده فرماندار شهرستان نیز با بیان این مطلب که گلریزان، سرآغاز فتوت است گفت: گلریزان نماد دوستی، انسان دوستی و مودت است و ایرانیان در دوران قدیم نیز در این وادی قدم گذاشته و به چنین رسومی خود را ملزم می کردند.

فرماندار ابرکوه بیان کرد: مال انسان زمانی ارزش دارد که در راه دستگیری به مستمندان و ترویج دین استفاده شدو و گلریزان بزرگترین راه تحکیم روابط جامعه و جلب رضایت حق است.

حمید کامل برون، مسئول بازداشگاه ابرکوه در این مراسم اظهار داشت: جشن گلریزان یکی از سنت های حسنه ستاد دیه است که همه ساله در ماه رمضان با هدف جمع آوری کمک های مردمی و خیرین جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی مانند دیه، نفقه، چک، مهریه برگزار می شود.

.

.

.

.

مسئول بازداشگاه گفت: کمک های مردمی و خیرین به صورت سالانه جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز می شود که کمک های دولتی نیز بخش بزرگی از این هزینه ها است.

قابل ذکر است در این مراسم مبلغ 41 میلیون تومان جهت کمک به زندانیان جرائم غیرعمد، جمع آوری شد.

شیرین ترین حاشیه این مراسم، آقای فلاح پس از اینکه 4 ماه در زندان به جرم تصادف غیرعمد بازداشت شده بود آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

.

..

.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد