Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

گوشت 120 هزار تومان حاصل کم‌کاری برخی مسئولین است/مبارزه قاطع و بی تعارف با فساد خواسته همه مردم است


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت : اگر برخی مسئولین واقعا کار می کردند و به فکر معیشت مردم بودند، گوشت کیلویی 120 هزار تومان و مرغ 15 هزار تومان نمی شد. بعد از مسئولین نجومی بگیر اکنون نوبت کالاهای نجومی است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام سعید آقایی امام جمعه موقت بخش بهمن در خطبه های نماز، ضمن تبریک آغاز ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع) اظهار کرد : در ماه رجب به ویژه اولین پنج شنبه آن یعنی شب لیله الرغائب، دعاهایی که بنا بر خیر و مصلحت انسان باشد، مستجاب خواهد شد.

حجت الاسلام آقایی، با اشاره به انتصاب شایسته و بجای آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه از طرف مقام معظم رهبری، گفت : امیدواریم این تغیر نوید بخش اتفاقات خوب در آینده برای مردم باشد.

مبارزه قاطع و بی تعارف با فساد خواسته همه مردم است
خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد : مسئولین انقلابی باید کار انقلابی کند، تا انتظارات مردم که مهمترین آنها مبارزه قاطع و بی تعارف با فساد است، برآورده شود و خواب را از چشم خطاکاران برباید.

وی خاطر نشان کرد : جالبه امروز وزارت خارجه آمریکا خبر داد؛ انتصاب ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه ایران شرم آور است. ملت عزیز بدانند که این نظر شیطان بزرگ و اُم الفساد عالم است، چنانچه کسی در کشور از این انتصاب ناراضی باشد، شک نکنید که در جبهه آمریکا و هم پیمان دشمنان است.

در برخورد قضایی نباید ملاحظه این و آن را کرد
آقایی، ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در متن حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه، افزود : حضرت آقا جملات خاصی بکار بردند که چشم نیروهای انقلابی را روشن تر کرد و خطاب به رئیسی تأکید کردند؛ در تحولاتی که به اجرا خواهید رساند مردی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد بودن را رعایت کنید و در برخورد قضایی ملاحظه این و آن را نکنید.

وی تصریح کرد : از گوشه کنار مملکت افراد جسور و خیره سری پیدا می شوند که زعم آن مسئولان غرب‌گرا سهمشان را از انقلاب می خواهند. اگر قرار باشد کسی از انقلاب سهم ببرد شما نیستید. سهم شما خدمت شبانه روزی به این مردم بزرگ و شهید داده است. نتیجه روی کار آمدن مسئولان غربگرای بی درد این است که کار نکرده و اوضاع کشور را با بی تدبیری خراب می کنند.

برخی مسئولین که کار نمی کنند وعده سر خرمن ندهند
آقایی، خطاب به مسئولینی که در جلسات می گویند؛ از سال آینده تورم را مهار می کنیم، گفت : وای به حال مسئولی که کار نمی کند و وظیفه خدمت رسانی به مردم را فراموش کرده است. آقای فلانی من از طرف مردم بخش خودم می گویم شما خودتان را مهار کنید و دیگر وعده ندهید، کار را از این خراب تر نکنید.

امام جمعه موقت بخش بهمن بیان کرد : مسئول باید مطالبه گری کند، از کسی نترسد و حرف حق را بزند. اگر برخی مسئول واقعا کار می کردند و به فکر معیشت مردم بودند، آیا گوشت کیلویی 120 هزار تومان می شد؟ مرغ 15 هزار تومان می شد؟ قیمت اجناس یکی از یکی بدتر شده و قیمت ها چند برابر و نجومی شده اند.

بعد از مسئولین نجومی بگیر حالا نوبت کالاهای نجومی است
وی تأکید کرد : تا قبل از این مسئولین نجومی بگیر داشتیم ولی اکنون مردم با کالاهای نجومی سروکار دارند. قرار بود دولت حقوق‌های کلان نجومی را به خاطر مردم بی گناه که همه فشارهای اقتصادی بر شانه آنها است، قطع کند نه اینکه قیمت کالاها را به خاطر مسولین نجومی کند. کو نظارت؟ کو برخورد؟ کو حفظ منافع نظام؟

آقایی اذعان کرد : متأسفانه بعضاً دیده می شود به جای برخورد قاطعانه و جدی با مفسدان و فتنه گران و عوامل فتنه، مسئولیت های کلیدی به آنها سپرده می شود. هر مسئولی که مطیع فرمان رهبری و به فکر حل و فصل مشکلات و معضلات مردم نبود و مشغول باند بازی و جناح بازی شد، باید طبق وصیت امام راحل و به درخواست مردم محکم با او برخورد شود.

خطیب جمعه بخش بهمن، در پایان از رئیس و پرسنل کمیته امداد بخش بهمن، جهت تلاش ها و زحماتشان در راستای جذب کمک ها و هدایا مردمی جهت حمایت از خانواده های بی بضاعت در آستانه عید نوروز تقدیر کرد.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد