Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بروجردی؛

یکی از شاخص ها برای رای اعتماد، فتنه ۸۸ است/اگر خاتمی در مراسم تنفیذ بود به مراسم تحلیف هم دعوت می شود


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت : نمایندگان شاخص هایی برای دادن رای اعتماد به کابینه ی دولت یازدهم دارند ؛ شاخص های همانند توانمندی ، ولایت مداری و … ویکی از این ها حضور در فتنه 88 است.

به گزارش سروابرکوه، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در رابطه با مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب گفت : اسامی افراد دعوت شده به مراسم تحلیف روز شنبه ؛ طی نشستی خبری به زودی اعلام خواهد شد.

وی در رابطه با حضور سید محمد خاتمی در این مراسم گفت : اگر وی در مراسم تنفیذ حضور داشته باشد در مراسم تحلیف نیز حضور خواهد داشت.

شایان ذکر است میهمانان مراسم تنفیذ از سوی بیت مقام معظم رهبری دعوت می شوند.

نماینده ی مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه واکنش مجلس به حضور سران فتنه یا مرتبطان با آنان و ساکتین فتنه ی ۸۸ در کابینه ی آقای روحانی چه خواهد بود گفت: نمایندگان بر اساس یک شاخص هایی رای خواهند داد که یکی از این شاخص ها حضور افراد در فتنه ۸۸ است.

وی افزود : نمایندگان شاخص هایی برای دادن رای اعتماد به کابینه ی دولت یازدهم دارند ؛ شاخص های همانند توانمندی ، ولایت مداری و … ویکی از این ها حضور در فتنه ۸۸ است.

بروجردی در رابطه با پیش بینی آینده و اینکه آیا اتفاق خاصی بعد از مراسم تحلیف در جامعه خواهد افتاد ؛ گفت : انشاالله با کمک مردم و  حضور هر ۳ قوه در کنار هم با حمایتی که از مقام معظم رهبری خواهند گرفت،  آینده روشنی در پیشرو است .

وی افزود : اگر دولت بتواند  یک کابینه قوی تشکیل دهد و مردم هم انگیزه بالایی که دارند کمک کنند ؛  در کنار هم آینده ای روشن تر از حال خواهیم داشت.

بروجردی برنامه امروز مجلس را ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری و گزارش کمیسیون برنامه بودجه و طرح ۲ فوریتی نحوه محاسبه دارایی ها و بدهی های ارزی عنوان کرد.

رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح جرم سیاسی گفت : هنوز این طرح را بررسی کامل نکرده ام ولی مسلما طرحی که به ضرر منافع کشور باشد در مجلس رای نخواهد آورد.

این نماینده در پایان گفت : بهتر است که به دنبال آرامشی که در جامعه ایجاد شده باشیم و به دنبال حاشیه سازی نباشیم و ما باید به فکر آینده باشیم.

منبع:بوتیا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد