شناسه : 3988922
به مناسبت بعثت پیامبر(ص) صورت گرفت

افتتاح کارگاه قالی بافی برای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات در بهاباد


به مناسبت عید سعید مبعث یک واحد کارگاه قالی بافی برای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم حضرت علی(ع) در محله محمدآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا در بهاباد، به مناسبت عید سعید مبعث در مراسمی با حضور امام جمعه موقت فرماندار و مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان یک واحد کارگاه قالی بافی برای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم حضرت علی(ع) در محله محمدآباد افتتاح شد.

حجت الاسلام محمد علی اخون امام جمعه موقت بهاباد در مراسم افتتاح این کارگاه ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان گفت: صحن حضرت فاطمه 1500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که یک میلیارد تومان آن به عهده شهرستان بهاباد گذاشته شده است.

حجت الاسلام اخوان افزود: با همت و عشق و علاقه ای که مردم بهاباد نسبت به اهل بیت علیهم السلام دارند این مبلغ انشاا... تأمین خواهد شد.

امام جمعه موقت بهاباد یکی از اقدامات جهت جمع آوری این مبلغ را بافتن قالی برشمرد و افزود: خواهران می توانند با همت یکدیگر این قالی را بافته تا پس از فروش آن بتوانند در ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) کمک نمایند.

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه همیشه امکان زیارت عتبات عالیات فراهم نیست گفت: اکنون لطف ائمه اطهار شامل حال ما شده است و باید از این فرصت و توفیقی که برای شهرستان بهاباد جهت بازسازی عتبات عالیات پیش آمده است استفاده نمود چرا که معلوم نیست بعداً از این قبیل فرصت ها ایجاد شود.

آقای عباس اقبال افزود: باید با همت خواهران کارگاه های مشابه در روستاها و محله های مختلف تشکیل گردد.

وی ادامه داد: نیمی از جمعیت بهاباد بانوان هستند و توقع داریم حداقل نیمی از مبلغ پیشنهادی این امر را بانوان فراهم نمایند.

 


 




آدرس کوتاه :
رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.