Skip to Content

امام جمعه بافق عنوان کرد

«حجاب»؛ زینتی مخدوش نشدنی است


امام جمعه بافق گفت:حجاب، سرمایه ای ماندگار و زینتی مخدوش نشدنی است که دختران و زنان ما را تا بلندترین قله های پرشکوه سربلندی و سعادت اوج می دهد.

به گزارش یزدبانو به نقل از  بافق خبر، همزمان با روز ملي حجاب و عفاف ، گردهمايي بانوان بافقي با حضور امام جمعه ، فرماندار و فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق در محل بيت الرضا برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين گردهمايي ضمن گراميداشت 21 تيرماه روز ملي حجاب و عفاف با اشاره به آيات و احاديت ديني عفت را به عنوان پاكدامني و خودنگهداري معني كرد و گفت : عفاف نوعی حجاب درونی است که انسان را از گناه باز می‌دارد.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني با تاكيد بر نقش و جايگاه زن در اسلام و جامعه خاطر نشان كرد : حفظ کرامت و جايگاه زن در گرو حفظ و توجه به عفاف و حجاب است.

وی تاکید كرد: حجاب، سرمایه ای ماندگار و زینتی مخدوش نشدنی است که دختران و زنان ما را تا بلندترین قله های پرشکوه سربلندی و سعادت اوج می دهد.

آئين همسرداري ، نقش زن در تربيت فرزند و استحكام پايه هاي خانواده ، آموزش هاي ديني و اسلامي زوج هاي جوان قبل و بعد از ازدواج ، نقش زن در جامعه و اقتصاد كشور از جمله مطالبي بود كه امام جمعه بافق در اين گردهمايي گفت.

گفتني است اين گردهمايي به همت بانوان پايگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) و حوزه علميه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.

روابط عمومي فرمانداري بافق

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری