Skip to Content

گزارش/ به همت بانوان حوزوی

اختتامیه جزءخوانی قرآن / احیای شب عید فطر ویژه بانوان برگزار می شود


به همت طلاب حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) مراسم اختتامیه جزءخوانی ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از بانوان طلبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، منصوره قیاسی مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) یزد در گفتگوی کوتاهی اظهار داشت: به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد جلسات جزءخوانی وتفسیر قران کریم با حضور جمع کثیری از بانوان متدین این حوزه در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

قیاسی با بیان این مطلب افزود: در این جلسات روزانه، اساتید مدرسه به بیان احکام ، معارف دینی واخلاقی وتفسیر قرآن کریم می پرداختند.

وی برگزاری مراسم احیا وشب زنده داری در شب های قدروشب بیست وهفتم وشب عید فطر را از دیگر برنامه های برگزار شده در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد برشمرد.

رییس حوزه علمیه حضرت زینب(س) در خصوص اهم برنامه های شب قدر در این حوزه گفت: هرساله مراسم شب زنده داری در شب های قدر  با استقبال عموم بانوان همراه است و برنامه های اقامه نماز قضا ، قرائت دعای جوشن کبیر، عزاداری و... در این شب ها برگزار می شود.

 

*احیای شب عید فطر

قیاسی از برگزاری مراسم احیای شب عید فطر ویژه عموم بانوان یزدی در این مدرسه خبر داد و گفت: امشب ساعت 24 تا قبل از اذان صبح مراسم احیای شب عید فطر برگزار خواهد شد که از عموم بانوان برای حضور در این برنامه معنوی دعوت می شود.

وی افزود: اهم برنامه ای امشب سخنرانی، مداحی، قرائت ادعیه، دعای وداع با ماه رمضان و...خواهد بود.

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری