Skip to Content

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد خبر داد

ارسال بیش از یک هزار و 300 چادر به مناطق سیل‌زده


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد از ارسال کمک یزدی‌ها به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و 300 دستگاه چادر به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

به گزارش یزدبانو؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو در رابطه با وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده از طرف یزدی‌ها اظهار کرد: شماره‌حساب 99999 به نام هلال‌احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری #112*780* از راه‌های کمک به سیل‌زدگان است.

محسن حرازی‌زاده با بیان اینکه مردم یزد درزمینهٔ کمک‌رسانی به هم‌وطنان خوش درخشیده‌اند و حس همدردی و رفتار بشردوستانه خود را مجدد به اثبات رسانده‌اند، تصریح کرد: کمک‌هایی برای مردم چهارمحال بختیاری ارسال‌شده است؛ در استان لرستان به ماشین‌آلاتی احتیاج داشتند که ارسال کردیم.

وی ادامه داد: هر آنچه پتو و چادر در انبارهای امدادی هلال‌احمر استان موجود بود، به استان خوزستان ارسال شد؛ یک سری 400 دستگاه چادر و 2 هزار و 600 تخته پتو و در روز گذشته نیز 900 دستگاه چادر به منطقه خوزستان ارسال شد.

حرازی‌زاده با اشاره به اینکه کمک‌های غیر نقدی مردم از سطح استان در حال جمع‌آوری است، خاطرنشان کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم یزد را امروز یا نهایتاً تا فردا به منطقه لرستان اعزام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با ابراز امیدواری از ادامه یافتن کمک‌های مردم یزد به سیل‌زدگان گفت: پتو، زیرانداز، شوینده‌ها، مواد غذایی قابل‌انتقال، قند، چای، شیر خشک ازجمله اقلام موردنیاز است؛ مردم از اهدای لباس دست‌دوم به جهت حفظ کرامت انسانی خودداری کنند.

انتهای پیام/3857

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری