Skip to Content

گزارش مشروح /همرزمان شهید الله دادی در یزد تأکید کردند؛

آرمان انقلاب اسلامی تا محو اسرائیل و آمریکا ادامه دارد


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و فرمانده اسبق تیپ 18الغدیر در مراسم بزرگداشت شهید الله دادی در یزد بر ادامه راه شهید و آرمان انقلاب اسلامی تا محو کاکل اسرائیل و امریکا و ازدی قدس تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، فرمانده سپاه الغدیراستان در گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محمدعلی الله دادی که با حضور چشمگیر مردم قدرشناس و شهید پرور دارالعباده و خانواده این شهید در جوار تربت پاک شهید محراب برگزار شد اظهار کرد : شهید الله دادی عمرخود را در راه خدمت به انقلاب و درعرصه های پاسداری گذراند.


" اکبر فتوحی" گفت: این شهید در آخرخدمت به جای بازنشستگی با آنکه جانباز بود بدنبال استراحت نبود و برای برقراری امنیت و اسلام عزیز و برای تحقق اهداف والای اسلام عازم سوریه شد و برای دفاع ازحرم اهل بیت و تحقق امنیت و کشور سوریه به عنوان کارشناس نظامی و دستیار فرماندهان به آنجا رفت.
این مقام مسئوول با بیان این که شهید الله دادی وهمرزمانش جان خودشان را برای تحقق اهداف والای اسلام ناب محمدی (ص) فدا کردند افزود: این نوع خدمت صادقانه و تلاش بی وقفه آن هم برای اهداف والای ناب الگویی برای همه پاسداران است.
وی با اشاره به این که ایشان برای جهاد هجرت کرد و این راه را داوطلبانه انتخاب کرد گفت: امروز مرزهای جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان از امنیت کامل برقرار است و دشمنان خوب می دانند که انقلاب اسلامی در خارج از مرزها با سرعت در حال پیشروی است.
فرمانده سپاه الغدیراستان اظهار کرد: دشمنان خوب بدانند که ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی نمی گذارد که تنگه احد تکرار شود وهمه از رهبرانقلاب  امام خامنه ای اطاعت می کنند.
فتوحی در ادامه افزود: آمریکا و هواداران آن و کسانی که دم از ارتباط با آمریکا می زنند و توهین به پیامبراکرم (ص) را محکوم نکردند بدانند این راه متوقف نمی شود و تا آخرین لحظه برای آزادی قدس عزیز این راه ادامه دارد.
این مقام مسئول با بیان این که شهید الله دادی اولین شهیدی است که با شلیک مستقیم موشک های اسرائیل کودک کش به شهادت رسید افزود: این شهادت نشان داد که انقلاب اسلامی توقف ندارد و تا محو شدن آمریکای جنایتکارادامه دارد.
فتوحی تأکید گفت: آمریکا واسرائیل کودک کش در انتظار انتقام الهی و انتقام جبهه مقاومت باشند.
***
*استاندار و فرمانده اسبق تیپ 18 الغدیر یزد: انقلاب اسلامی تا محو اسرائیل و آمریکا ادامه دارد
استاندار اسبق یزد به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با گرامیدات یاد و خاطره همرزم خود گفت :  به مصاف اسرائیل غاصب رفتن شهادت است و برای رضای خدا این راه را انتخاب می کند و برای تأمین مایحتاج زندگی انتخاب نمی کند.
مهندس محمدرضا فلاح زاده  ادامه داد: شهید برای تحقق اجرای دستورات الهی و اجرای دستورات ناب محمدی (ص) مرگ سرخ وشهادت را با دستورات نبی و ولی خدا انتخاب می کند و با معرفت، بصیرت و شناخت کامل برای خدا و با دستورات ولی خدا که شهید الله دادی این گونه انتخاب کرد.
وی با طرح این سئوال که ویژگی های نامدار شهید چیست گفت: کسی که دل و قلب خود را پر از نور الهی و عشق رسول خدا نکرده و کسی که کنترل نداشته باشد نمی تواند به این درجات دست یابد و کسی که همه ی وجود خود را الهی، خدایی و قدسی کرده و نیت، حرف و قول و عملش را خالص کرده باشد  به این درجات دست می یابد.
استاندار اسبق یزد اظهارکرد: کسی که ایمانش ثابت نباشد نمی تواند جان خودش را برای خدا دهد مانند زُبیرکه لقب سیف الاسلام را از حضرت پیامبر(ص) گرفت ولی تا آخر ایمانش پایدار نبود.
فلاح زاده، ایمان ثابت و استوار، توسل داشتن به اهل بیت علیهم السلام، تبسم بر لب ، خدمت گذاری به مردم، اهل معرفت، شناخت، با بصیرت و بدنبال تقوا را از ویزگی های شهید الله دادی برشمرد.
وی با بیان این که اخلاص شهید الله دادی، وی را برجسته کرده بود گفت: کسی که اخلاص نداشته باشد شهید نمی شود و اگر کسی که مخلص نباشد به شهادت نمی رسد و شهادت فوز عظیمی است که خدا به هرکسی نمی دهد.
وی در آخرخطاب به آمریکا واسرائیل گفت: ما تا نابودی استکبار و شما و اطاعت کامل از رهبر نقلاب در مقابل شما ایستاده ایم و می ایستیم.
شایان ذکر است : مداحی از برنامه های این مراسم بود.


انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری