Skip to Content


استقبال مردم از برگزاری طرح «مادرانه» و «همسرانه» در یزد


مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به استقبال مردم از برگزاری طرح «مادرانه» و «همسرانه» در یزد گفت: این طرح به منظور ارائه روش‌های نوین فرزندپروری و همسرداری در حال برگزاری است.

به گزارش یزدبانو؛ « محمدرضا پیرنیا» مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طرح همسرانه و مادرانه در سطح شهر و محلات استان درحال برگزاری است، اذعان کرد: این طرح به صروت کارگاهی و طی شش جلسه برپا می‌شود.

وی در رابطه با اهداف برگزاری طرح مادرانه خاطر نشان کرد: طرح واره ناسازگاری اولیه در فرزندان و راه‌های جلوگیری از آن، بیان اقسام محبت، ارائه راه‌های تقویت عزت نفس در فرزند، قدرت «نه گفتن» در فرزند، تقویت اعتماد به نفس در فرزند، ارائه روش‌های پیشگیری از انحرافات اخلاقی و اعتیاد از جمله اهدافی است که در این کارگاه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده، صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در سطح جامعه دنبال می‌شود.
 
پیرنیا در مورد اهداف طرح همسرانه تصریح کرد: تفاوت روانشناختی زن و مرد، مدیریت روابط جنسی، فضای مجازی و کنترل آن و خودآرایی از جمله سرفصل‌هایی است که در برگزاری کارگاه‌های طرح همسرانه ارائه می‌شود.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح با همکاری موسسه میم مثل مادر فاطمی در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: کارگاه‌های مادرانه و همسرانه در محلات، مساجد، پایگاه ها، مجالس مختلف مردانه و زنانه به صورت رایگان برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به استقبال گسترده و اذعان شرکت کنندگان به موثر بودن مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها، گفت: افرادی که تمایل دارند در چنین کارگاه‌هایی شرکت کنند می‌توانند جهت هماهنگی و درخواست با شماره تلفن 03538277650- سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، واحد اجتماعی تماس حاصل فرمایند.
 
انتهای پیام/ش



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری