Skip to Content

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد:

اعتیاد منجر به رکود فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می شود


مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در صورتیکه معضل بزرگ اعتیاد ریشه کن نشود می تواند منجر به رکود خیلی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شود.

به گزارش یزد بانو به نقل ازروابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "غلامرضا مشعلچی" با بیان این مطلب افزود: عوارض سوء مصرف مواد مخدر به یکی از مشکلات مهم اجتماعی تبدیل شده که تهدیدی جدی برای جامعه است و در صورتیکه این معضل بزرگ ریشه کن نشود می تواند منجر به رکود خیلی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شود.

مشعلچی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره ای به مددجویان تحت حمایت این نهاد تصریح کرد: در راستای اجرای اقدامات آموزش خانواده، طی یک برنامه مدون، در سال گذشته، 3 هزار و 216 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و ایدز شرکت کردند.

به گفته مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد آموزش پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با اثرات دراز مدت و کوتاه مدت اعتیاد و بیماری های مرتبط با مصرف مواد مخدر، عوارض و پیامدهای مصرف مواد مخدر، شیوه های پیشگیری و درمان اعتیاد و نقش تربیت فرزندان در پیشگیری از اعتیاد و ایدز از جمله مباحث مطرح شده در این دوره های آموزشی بوده است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری