Skip to Content


افتتاح مکانی دیگر برای دوچرخه‌سواری بانوان در یزد


عضوهییت رییسه شورای پنجم ونایب رییس هییت دوچرخه سواری شهرستان یزد با تأکید بر ضرورت فراگیر شدن فرهنگ ورزش در جامعه گفت: به‌زودی محل دیگری برای دوچرخه‌سواری بانوان یزدی افتتاح خواهد شد.

به گزارش یزدبانو؛ «الهه جورابی» عضوهییت رییسه شورای پنجم ونایب رییس هییت دوچرخه سواری شهرستان یزد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ورزش و تحرک یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند از بروز بیماری‌های مختلف پیشگیری کند، اذعان کرد: به همت «مهدی جمالی نژاد» شهردار جدید یزد تلاش می‌کند تا با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم مسیر دوچرخه‌سواری در سطح شهر را مهیا کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بانوان می‌توانند روزهای جمعه از ساعت 8 الی 11 صبح با حضور در پارک شادی یزد به دوچرخه‌سواری بپردازند، تصریح کرد: به‌زودی زمینه دوچرخه‌سواری بانوان در پارک طوبی فراهم خواهد شد و بانوان علاقه‌مند به ورزش دوچرخه‌سواری می‌توانند روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 15.30 الی 17 در پارک شادی و روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 16الی 21 در پارک طوبی در کلاس‌های آموزشی دوچرخه‌سواری به‌صورت حرفه‌ای شرکت کنند.

جورابی با اشاره به نبود امکانات لازم برای گسترش فرهنگ ورزش و تأکید بر ضرورت فراهم شدن آن گفت: تحرک و تغذیه سالم دو عنصر لازم برای سلامتی است که باید بانوان بیش‌ازپیش به آن اهمیت دهند.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری