Skip to Content

گزارش/ عصر امروز برگزار می شود

امحای سه تن مواد مخدرغیر دارویی در یزد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد از امحای سه تن مواد مخدر غیر دارویی همزمان با عصر پنجشنبه در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، بمانعلی روستایی در پاسخ به این سؤال که مهمترین برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر را بیان کنید گفت: چندین برنامه شاخص از سوی این  شورا انجام می شود و گردهمایی خانواده های بهبود یافته در کمپ های ترک اعتیاد در حال انجام است.
روستایی افزود: عصر پنجشنبه ساعت18:30 دقیقه، سه تن مواد مخدر که قابلیت استفاده دارویی ندارد به آتش کشیده می شود.
وی محل برگزاری این برنامه را فضای روبروی شهدای گمنام یزد اعلام کرد و گفت: مورفین و تریاک قابل استفاده دارویی به کارخانه داروسازی تهران ارسال می شود و بقیه شامل حشیش، کراس، آمپول و... امحا می شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه به مواد مخدر استان یزد در پاسخ به این سؤال که آیا این امحا و دود ناشی از آن برای تماشاچیان مضر است؟ گفت: این مواد ضرری ندارد و برخی از آنها با مواد دیگر افزوده شده و خاصیت خود را از دست داده است.
روستایی از دیگر برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر را برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستانها، برپایی نمایشگاهها و نمایشگاهی در پارک کوهستان به مدت سه شب، اجرای تئاتر و موسیقی در این رابطه عنوان کرد.
وی یکی دیگر از برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر را با هدف پیشگیری از اعتیاد برپایی غرفه های فرهنگی در برخی پارک های شهر یزد ذکر کرد و افزود: در بخش رسانه ای نیز علاوه بر نشست خبری در صداو سیما هم برنامه هایی پخش می شود.

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری