Skip to Content

فرماندار یزد:

انتقال پساب به‌طورجدی در دستور کار است


فرماندار یزد با اشاره به اینکه مردم به‌غیراز پشه از بوی بد هم رنج می‌برند، گفت: انتقال پساب به‌طورجدی در دستور کار است و عملیات اجرایی آن بعد از نهایی شدن تحقیقات کارشناسی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار خواهد گرفت.

سید محمد رستگاری فرماندار یزد در گفتگو با خبرنگار یزد بانو در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته برای حل معضلات ناشی از تصفیه‌خانه فاضلاب یزد اظهار کرد: با توجه به اختلاف‌نظرهایی که وجود دارد، باید حتماً کار کارشناسی برای شناسایی کانون‌های تجمع پشه در منطقه داشته باشیم.

وی ادامه داد: قرار شده است با نظارت مرکز بهداشت یک مشاور ذیصلاح انتخاب شود و با شرکت آب و فاضلاب شهری قراردادی ببندد تا با همکاری نمایندگان دستگاه‌های مختلف محیط‌زیست، آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و شورای شهر زارچ و شاهدیه کار کارشناسی را در منطقه انجام دهد.

رستگاری افزود: این مشاور کانون‌هایی که می‌تواند عامل تجمع پشه باشد را شناسایی کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر اقداماتی چون سم‌پاشی در محدوده انجام می‌شود تا درنهایت کارشناسی‌ها به اتمام برسد و کانون‌های محل تجمع پشه شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه مردم به‌غیراز پشه از بوی بد هم رنج می‌برند، اذعان کرد: با توجه به پیگیری و جلسات مکرری که در حال انجام است و کارهای کارشناسی که صورت می‌گیرد، انتقال پساب به‌طورجدی در دستور کار است و عملیات اجرایی آن بعد از نهایی شدن تحقیقات کارشناسی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/3857




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری