Skip to Content

گزارش/ خواسته نمازگزاران یزدی

آیا زمان آن نرسیده که بی حجابی برای همیشه از این کشور اسلامی ریشه کن شود؟


نمازگزاران دیار دارالعباده در آستانه روز ملی عفاف وحجاب با حضور منسجم در نماز جمعه های سراسر استان ضمن حمایت از این روز با قرائت بیانیه هایی و با سردادن شعارهایی علیه بدحجابی، خواستار ریشه کنی این منکر از جامعه شدند.


به گزارش خبرنگار یزدبانو، ظهرروزبیستم تیرماه 93و13رمضان المبارک 1435مسجد ملا اسماعیل یزد در اوج گرمای تابستان امسال ودرجمعه ای دیگرمیزبان خیل نمازگزارانی بود که برای اقامه نمازعبادی، سیاسی جمعه پرشکوه ترازهمیشه حضوریافته بودند.

امروز مؤمنان قراری دیگرهم با هم داشتند؛ فردا سالروزکشتار مردم مشهددر مسجد گوهرشاد به خاطر اعتراض به کشف حجاب است که در تقویم روز ملی عفاف وحجاب نام گرفته است وهمه از زن ومرد برای بازخوانی توطئه دشمن ونفی بی حجابی، این ارمغان شوم غرب که از ظلم رضاخانی هنوز آثار تلخش باقی مانده است با قلبهای مستحکم از ایمان آمده اند وامیدوارند روزی این ثمره مسموم از این دیاررخت بربندد.

به چهره های مهربان و معصوم دختران محجبه ای می نگرم که درصفوف نماز جای گرفته اند ودل پردردی ازنامهربانی ها با قصه حجابشان دارند وبا خودم فکر می کنم چقدر بی حجابی برای این مردم غریبه است ووقتی در صف مؤمنانی دلت گرم می شود که این وصله ناجور هرچه زشت ودردناک آمده وبر قلبها نیشتر زده است ولی قصه گروه اندکی است که بیم سرایت به نونهالان تازه پا گرفته دارد!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای 21 تیرماه سالروز کشف حجاب را فرصت مغتنمی برای پرداختن به ارزش، جایگاه وشخصیت والای زن مسلمان دانست و حجاب وچادررا به عنوان سنگر مستحکم حفاظت ازصیانت وامنیت اوضروری برشمرد.

*آیا زمان آن فرا نرسیده است که بی حجابی یرای همیشه از کشوراسلامی ایران رخت بربندد

بسیج جامعه زنان یزد نیزدر بخشی ازبیانیه خود که در نماز جمعه قرائت شد به این مناسبت تأکید کرد: آیا زمان آن فرا نرسیده است که بی حجابی یرای همیشه از کشوراسلامی ایران رخت بربندد ودیگر شاهد این پدیده شوم که ارمغان غرب است در میان زنان ودختران خود نباشیم؟
در پایان نمازنمازگزاران ضمن سردادن شعارهایی همچون" اطاعت ازخدا وخشنودی پیامبر با انتخاب چادر یعنی حجاب برتر" و"شعار یا فاطمه شعار ملت ماست  اقتدا به فاطمه خواسته ملت ماست"  و" منکر حکم حجاب منکر حکم خداست یا جاهل وبی خرد یا مزدور وبی حیاست" برنفی بی حجابی واعلام حکم خدا بودن حجاب تأکید کردند.

در قطعنامه پایانی، حجاب وعفاف نشانه متانت زن خوانده شد که دین اسلام برای مصونیت زنان آن را واجب کرده است ودر این 35 سال بانوان محجبه درعرصه های مختلف اجتماعی با الگوقراردادن حضرت زهرا(س) حتی  گاهی جلوتر از پدرومادران خود در راه اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی قدم گذاشته اند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری