Skip to Content

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد :

ایجاد بیش از 2600 شغل در دو ماه گذشته برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد یزد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اعلام این خبر گفت: برای تحقق برنامه های مشارکتی کمیته امداد سه رویکرد مسجد محوری، مدرسه محوری و صنف محوری در برنامه های کاری حوزه توسعه مشارکت های مردمی این نهاد قرار گرقته است.

به گزارش  یزد بانو  و به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد ،"محمد اکبری" در دیدار با رییس مجامع امور صنفی استان با بیان این مطلب افزود: یکی از رسالت های بزرگ کمیته امداد امام(ره) توانمندسازی اجتماعی، اقتصادی و فکری خانوارهای تحت حمایت است که خوشبختانه در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد فعالیت های بسیار خوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه طی ده ماه گذشته 2 هزار و 617 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است، اظهار داشت: در این زمینه بیش از 164 میلیارد و 572 میلیون ریال هزینه شده که از محل اعتبارات امدادی، قرض الحسنه بانک ها و طرح ویژه توسعه کشاورزی تأمین گردیده است.

اکبری اظهار داشت: برای تحقق برنامه های مشارکتی کمیته امداد سه رویکرد مسجد محوری، مدرسه محوری و صنف محوری در برنامه های کاری حوزه توسعه مشارکت های مردمی این نهاد قرار گرقته است.

رییس مجامع امور صنفی استان هم در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از مهمترین  دستگاه های حمایتی برای رسیدگی به امور نیازمندان و محرومین واقعی جامعه است.

ضیایی افزود: مجامع امور صنفی استان آمادگی دارد تا در طرح های مشارکتی کمیته امداد حضرت امام(ره) یاریگر این نهاد باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری