Skip to Content


ایجاد فضای ورزشی و تفریحی برای بانوان اشکذر


شهردار اشکذر گفت : پارک بانوان این شهرستان یکی از بزرگترین پارک های بانوان استان یزد است و کلیه وسایل و امکانات مورد نیاز بانوان دراین پارک فراهم شده است .

به گزارش یزدبانو، مهدی جعفری پور در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 500 درصد از جمعیت جامعه رابانوان تشکیل داده اند و نیز به علت رسالت ویژه بانوان در بحث خانواده و تربیت فرزندان شهرداری اشکذر اقدام به ایجاد فضای مناسب برای ورزش و تفریح بانوان به صورت اختصاصی در شهر اشکذر نمود. 
 
وی افزود: در این راستا شهرداری اشکذر مجموعه ای را شامل 25 هزار متر مربع با فضای سبز مناسب جهت ایجاد مکانی مناسب برای تفریح و ورزش بانوان در نظر گرفت. 
 

شهردار اشکذر از جمله امکانات موجود در پارک بانوان این شهرستان را زمین فوتبالساحلی ، زمین والیبال ساحلی ، زمین بازی کودکان ، وسایل بدن سازی ، فروشگاه ، پیست دوچرخه سواری و اتاق نوزاد عنوان کرد و خاطر نشان نمود: بانوان می‌توانند در شش ماه اول سال ازساعت هشت تا 13 بعد ازظهر و نیز از ساعت 16 تا 20 شب و در شش ماه دوم سال از ساعت هشت تا 13 بعد از ظهر از فضای پارک استفاده نمایند.

وی بیان داشت: حصار کشی پارک به طور کامل انجام و نیز جهت کنترل و حفظ امنیت در محوطه بیرون پارک دوربین نصب شده است . 

جعفری پورتصریح نمود: همچنین در فضا پارک، روشنایی مناسب، سیستم صوت و پخش آهنگ، آلاچیق و تخت در نظر گرفته شده است . 

وی از اختصاص دادن فضای کامل پارک به صورت اختصاصی به خانواده ها جهت برگزاری مراسم هایی از جمله جشن تولد خبر داد و خاطر نشان کرد: خانواده ها می‌توانند با هماهنگی با شهرداری ازفضای کامل پارک به طور اختصاصی در شب برای برگزاری مراسم‌های خود استفاده نمایند. 
شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری