Skip to Content

گزارش میدانی؛

بانوان یزدی از نمایندگان مجلس چه انتظاراتی دارند؟


مجلس شورای اسلامی رکن اصلی قوه مقننه در نظام جمهوری اسلامی ایران است که از نمایندگان منتخب مردم تشکیل شده و مصوبات آن در صورت تأیید شورای نگهبان برای اجرا به قوه مجریه ایران و قوه قضائیه ابلاغ خواهد شد.

یزدبانو؛ خبرنگار یزدبانو به جمع بانوان یزدی رفته تا ازانتظارات آنان از نمایندگان مجلس جویا شود.

از بانوان یزدی صدیقه محمودی با بیان اینکه بیکاری جوانان در استان یک معضل مهم است، گفت: انتظار من از نماینده خود در مجلس این است که تمام سعی و کوشش خود را در راستای ایجاد زمینه اشتغال جوانان به کارگرفته وجهت بهتر زندگی کردن آنان تلاش نماید.

سمیه ابراهیمی دیگر بانوی یزدی اذعان کرد: از نمایندگان مجلس خواستارم عدالت را رعایت نمایند.

وی شجاعت و کاردانی را از ویژگی‌های نماینده اصلح مجلس عنوان کرد و افزود: داشتن تحصیلات عالی و آگاهی لازم نسبت به مسایل حوزه انتخابی می‌تواند به نماینده کمک کند تا در انجام وظایف خود موفق باشد.

مهدیه راسخ نیز از نمایندگان مجلس خواست عمل نمودن به گفته‌ها وشعار‌های خود را سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی ادامه داد: نماینده‌ای در برابر مردم سربلند خواهد بود که به قول‌هایی كه قبل از ورود به مجلس برای رفع مشكلات مردم داده است، عمل کند.

این بانوی یزدی صداقت را ویژگی‌های بارز نماینده شایسته عنوان کرد.

سمیه اسحاقیه یکی از ویژگی‌های نماینده اصلح را مردمی بودن بیان کرد و افزود: نماینده انتخاب شده از سوی مردم باید ملت را درک کرده، در جهت رفاه آنان تلاش کند و به معنای واقعی امین مردم باشد.

نسرین غلام‌نژاد دیگر بانوی یزدی خاطر نشان کرد: آنچه مردم از نماینده خود انتظار دارند فرمان‌پذیری از ولایت فقیه در همه زمینه‌ها است.

وی افزود: نماینده انتخاب شده از سوی مردم همواره باید دلسوز باشد و به درد ‌و دل‌های آنها گوش دهد.

انتهای پیام/د
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری