Skip to Content

همزمان بابرگزاری مرحله نهایی مسابقات آزاد تیراندازی کشور؛

بانوی یزدی فاتح طلای مسابقات آزاد سلاح های بادی کشور شد


بانوی تیرانداز یزدی در رشته تپانچه بادی توانست پس از پشت سرگذاشتن چهار مرحله مسابقات آزاد تیراندازی در مرحله نهایی به مدال طلای این رقابت ها دست یابد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو؛ عصر جمعه مرحله نهایی مسابقات آزاد سلاح های بادی کشور در دو بخش آقایان و بانوان که از ۱۳ در محل سالن ۸۰خط مجموعه ورزشی آزادی و در دو رشته تپانچه بادی و تفنگ بادی آغاز شده بود به کار خود پایان داد و اهدای مدال و حکم با حضور نایب رییس بانوان، طاهره علی آبادی به بانوان مدال آوران  اهدا شد.


معصومه شاکری مربی پیشکسوت هیئت تیراندازی بانوان یزد  در گفتگو با خبرنگار یزدبانو اظهار کرد: زهره صادقی بانوی تیرانداز یزدی در رشته تپانچه بادی توانست پس از طی چهار مرحله از مسابقات آزاد تیراندازی که از تابستان امسال آغاز شد به مرحله نهایی راه یابد و با پشت سرگذاشتن رقبای خود مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند.


*طلا  آوران بخش آقایان در تپانچه و تفنگ بادی
وی افزود: در اولین روز از این مسابقات در 13 آبان و در بخش مردان پس از جدال  ۶۴ ورزشکار در رشته تپانچه بادی،
ابراهیم برخورداری از قزوین به مدال طلا رسید و در بخش تفنگ بادی پس از رقابت 59 بازیکن، هادی قره باغی تیرانداز قمی به مدال طلا دست یافت.


*بخش بانوان/ زهره صادقی از یزد  در تپانچه بادی طلا گرفت
مربی پیشکسوت هیئت تیراندازی یزذد بیان کرد: بانوان همزمان با 14 آبان در دومین روز از مسابقات نهایی آزاد سلاح بادی کشور در ورزشگاه ازادی تهران، با برگزاری فینال، مدال اوران خود را معرفی کردند  که در نهایت زهره صادقی از یزد توانست به مدال طلای قهرمانی  دست یابد و سارا میرایی از تهران نقره و زهرا باوند پور از کرمانشاه به مدال برنز رسید.


 

*مدال آوران تفنگ بادی بانوان
شاکری ادامه داد: این رقابتها جمعه در آخرین مرحله فینال خود در رشته تفنگ بادی بانوان پیگیری شد که در نهایت نرجس امام قلی نژاد از تهران با کسب بیشترین امتیاز در مکان اول ایستاد و مدال طلا را برگردن آویخت و نجمه خدمتی تیرانداز المپیکی کشورمان در مکان دوم و فاطمه کرم زاده تیرانداز بوشهری در مکان سوم ایستاد.


شاکری اضافه کرد: هشت بانوی دیگر هم تا مقام هشتمی این مسابقات معرفی شدند و زهره صادقی هم اکنون به عنوان یک بانوی مدال آور یزدی که در طول چند سال گذشته توانسته به موفقیتهای خوبی دست یابد به همراه منیژه زارع دیگر بانوی تیرانداز یزدی در اردوی تیم ملی به سر می برد و بزودی عازم مسابقات آسیایی می شود.

وی افزود: پنج نفر از یزد به مرحله نهایی مسابقات راه یافته بودند که درنهایت دو نفر از بانوان یزدی به نام های زهره صادقی و منیژه زارع به مرحله نهایی رفتند که منیژه زارع به دلیل آسیب وارده در مرحله نهایی حضور نیافت و زهره صادقی که با عنوان هشتمی شرکت کرده بود توانست با جهش باور نکردنی و تلاش مضاعف به جایگاه نخست و مقام طلا ارتقا یابد.

این مربی پیشکسوت یزدی یکی از مشکلات بانوان تیرانداز یزدی را کمبود اعتبار عنوان کرد و گفت:  تیراندازان با بودجه شخصی خود در این رقابت ها حضور یافتند و زهره صادقی که در اردوی تیم ملی به سرمی برد بزودی عازم مسابقات آسیایی می شود.

شایان ذکر است: تصاویر زیر حضور زهره صادقی در مسابقات را نشان می دهد که توسط مربی وی ارسال شده است.


خبرنگار: زهرا صبوحی

 






Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری