Skip to Content


برگزاری كارگاه آموزشي ظرفيتهاي يادگيري در كودكان ذهني تربيت پذير


اولين كارگاه آموزشي ظرفيت هاي يادگيري در كودكان ذهني تربيت پذير و آموزش پذير ويژه ی كارشناسان و مربيان مراكز روزانه در محل سالن اجتماعات اداره بهزيستي اردكان برگزار شد.

به گزارش یزدبانوبه نقل از  اردکان گویا؛ همزمان با هفته بهزيستي، اولين كارگاه آموزشي ظرفيت هاي يادگيري در كودكان ذهني تربيت پذير و آموزش پذير ويژه كارشناسان و مربيان مراكز روزانه و شبانه روزي وابسته به سازمان بهزيستي در محل سالن اجتماعات اداره بهزيستي شهرستان اردكان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، كارشناسان و مربيان مراكز تحت نظارت بهزيستي با ظرفيت هاي يادگيري در كودكان ذهني و روش هاي بهره مندي از اين روشها آشنا شدند.

محدثه حکیمی روانشناس هدف از آموزش كودكان کم توان ذهنی را کشف و رشد توانمندی های مددجویان کم توان ذهنی، جبران ناتوانایی ها و نقایص شناختی، حرکتی و اجتماعی مددجویان کم توان ذهنی از طریق فعالیتهای حرفه ای، آماده سازی مددجویان برای کسب استقلال نسبی در حرفه و فعالیت های اجتماعی مربوط به آن، فراهم آوری امکان ادغام مددجویان مبتلا به ناتوانایی های هوشی در جامعه از طریق فعالیت های حرفه ای، فعال کردن خانواده های این افراد در امر آموزش و توانبخشی فرزندان به روش های گوناگون از جمله همکاری در آموزش، تعیین اهداف و تصمیم گیری های مختلف دانست.

لازم به ذکر است که 4 مرکز روزانه جسمی حرکتی، کودک کم شنوا و ناشنوا، حرفه آموزی معلولان ذهنی و معلولان ذهنی زیر 15 سال و 2 مرکز نگهداري شبانه روزی سالمندان و معلولان ذهنی زير پوشش اداره بهزيستي شهرستان اردكان مشغول کار می باشند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری