Skip to Content

اصلانی در دوره توانمندسازی بسیج جامعه زنان کشور:

بسیج در حال پایه‌ریزی ساعت کاری به سبک جدید/نوک حمله فمنیست‌های سکولار متوجه اسلام و نظام است


مسئول بسیج جامعه زنان کشوربا اشاره به اسامی سردمداران فمنیست های سکولار در کشور افزود: اینها معتقدند در دنیا چیزی مقدس نیست و متاسفانه این افراد در فضای مجازی بسیار فعال هستند و سمینارهای مختلف جهانی را برگزار می کردند و از نتایج آن ها برای وارد کردن شبهه به اسلام و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

به گزارش یزدبانو به نقل از خبرنگار اعزامی «بسیج جامعه زنان» به قم ؛ کارگروه تخصصی «جریان شناسی موضوعات فرهنگی و اجتماعی زنان در ایران» از مجموعه کارگروه های تخصصی چهارمین دوره توانمندسازی مدیران و مسئولان اقشار بسیج جامعه زنان سراسر کشور با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

مینو اصلانی با بیان اینکه در نگاه فمنیستی نگاه به مادر بودن زن بسیار حقیر است گفت: در کتاب جنس دوم نوشته سیمون دوبوار جنین انگلی است که به زن می چسبد و زن باید سریع از دست آن خلاص شود و بر اساس این دیدگاه مهمترین رسالت ما این است که خدمتی که زنان می توانند انجام دهند این است که هویت زن را مسلمان را احیا کنند.  

وی افزود: وظیفه ما احیای این دید است و باید سعی کنیم که زنان به انجام وظایف همسری و مادری خود افتخار کنند و نباید این نقش ها با هم در تعارض باشند.

این کارشناس مسائل زنان با اشاره به فعالیت های فمنیست ها گفت: این جنبش ها به دلیل این است که در آمریکا باید بیش از 40 درصد مردم آمریکا نامشروع متولد می شوند یعنی در حدود 50 میلیون نفر نامشروع متولد می شوند و در انگلیس که وضع بدتر است و نزدیک به 50 درصد مردم این کشور به استناد سازمان ثبت اسناد نامشروع متولد شدند.

این کارشناس مسائل زنان جریانات فعال سیاسی در حوزه زنان را در 4 بخش عنوان کرده و اظهار کرد: فمنیست هایسکولار اولین دسته هستند که دین در حوزه شخصی است و ما نباید بر اساس آن در جامعه زندگی کنیم، دین باعث ظلم زن است زن ها را محدود می کند و ظلم به زن است، این افراد سقط جنین را واجب دانسته و خواستار آزادی آن است و نوک پیکان حمله آنان مبارزه با اسلام ناب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: سردمدار فمنیست های سکولار شادی صدر، مهرانگیز کار و شیرین عبادی هستند که معتقدند در دنیا چیزی مقدس نیست و متاسفانه این افراد در فضای مجازی بسیار فعال هستند و سمینارهای مختلف جهانی را برگزار می کردند و از نتایج آن ها برای وارد کردن شبهه به اسلام و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

اصلانی در معرفی گروه دیگر از فمنیست های فعال در کشور گفت: فمنیست های اسلامی هم در کشور فعال هستندو بزرگترین دغدغه آنان پیوستن به کنوانسیون رفع همه اشکال تبعیض شعارعلیه زنان است اما من در مقابل دغدغه خانم شجاعی که در زمان تصدی مسئولیت امور مشارکت زنان، گفتم که ما نیازی به الحاق این کنوانسیون نداریم زیرا دین اسلام بسیار مترقی است و احکام کاملا روشن و متقنی دارد از جمله این احکام احترام به همسر است که اگر مردی در کنار همسرش حرف بزند به جای 7 عمره مفرده مقبول از او پذیرفته می شود.

وی بحث نفقه را جزو احکام اسلامی اعلام کرد و گفت: نفقه در شان زن و مهر و عاطفه و حقوق زن است و باید به اینها افتخار کرد و اگر به خواسته فمنیست ها دیه، ارث، نفقه و دیگر مسائل را از خانواده حذف کنیم، همه ابزار اداره خانواده را از زن و شوهر گرفته ایم و خانواده استوار نخواهد ماند، اما متاسفانه دولت 11 برای الگوگیری خانواده به فنلاند که فمنیستی ترین کشور در غرب محسوب می شود، رفت!

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در خصوص فعالیت های فمنیست ها گفت: شجاعی در چند سال قبل در جلسه ای از فضائل حضرت زهرا(س) گفت و بعد یک فرد خبیث مانند شمر را مثال زد که اگر این فرد حضرت را بکشد، دیه اش نصف آن است، این شبهه است! این مقیاس درست نیست! اما اینها از این مثال ها برای وارد کردن شبهه استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: دین اسلام در این قضیه با حفظ کرامت و زندگی زنان احکام دیه را وضع کرده است و برای اینکه خانواده متوفی بتوانند پس از زندگی قدری زندگی خود را سرو سامان بدهند دیه زن نصف مرد است.

این کارشناس زنان خواسته دیگر فمنیست ها را تصاحب صندلی های مجلس دانسته و گفت: خود غربی ها این سهمیه بندی را قبول ندارند و مشخص نیست که این فمنیست ها به چه قیمتی می خواهند قوانین سازمان ملل در کشور را افزایش دهند چون این سازمان خواهان افزایش تعداد زنان است ولی این خواسته، هیچوقت خواسته ما نبوده است.

وی وظیفه بسیجیان را آگاه سازی جامعه از این قضایا دانسته و گفت: احیای پدر سالاری به معنای حمایت و حفاظت پدر از زندگی و مراقبت از دختران تا زمان ازدواج آنان در مقابل شعارهای پوچ فمنیست ها از کارهای بسیار مهم بسیجیان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان برای تغییر احکام برای حضور اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زنان نیز گفت: باید ساز و کاری تعریف شود که زنان وارد رشته هایی شوند که هم نیاز جامعه است و هم با روحیات آنان سازگار است و در کنار وظایف همسری و مادری آنان تعریف شود که چند نوع استخدام تمام وقت، نیمه وقت، پاره وقت، نیمه کاری تعریف شود بدین منظور که اجباری برای 30 سال کار زنان برای گرفتن حقوق بازنشستگی نباشد.

اصلانی در پایان نیز گفت: در بسیج این مدل کار پیاده شده است و کسانی که فرزند کوچک دارند می توانند ساعت 8 صبح به سر کار بیایند و پنج شنبه ها هم مرخصی دارند  البته باید در نظر داشته باشند که با این اوصاف حقوق دریافتی نیز کاهش خواهد یافت اما با چند قشر که صحبت می کردم آن ها موافق این اقدامات بودند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری