Skip to Content

امام جمعه یزد:

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راهکار رسیدن به خودکفایی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید در همه زمینه‌ها ازخداوند یاری بخواهیم و بدانیم اجرای بندهای اقتصاد مقاومتی تنها راهکار خودکفایی و استقلال کشور است.

به گزارش یزدبانو به نقل از یزد رسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به خانواده‌های یزدی که عزیزان خود را در مسیر زیارت اباعبدالله الحسین(ع) و حادثه واژگونی اتوبوس از دست دادند، از حضور پرشکوه مردم دارالعباده در مراسم تشییع و خاکسپاری این حادثه قدرانی و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه باید از توان و ظرفیت‌های داخلی کشور برای پیشرفت استفاده کرد، گفت: اهمیت دادن به تربیت دینی فرزندان و توانمندی کشور با استفاده از توان داخلی و نیروهای جوان همیشه مورد تأکید بوده است و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر آن سفارش داشته و دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه باید با حفظ استقلال مانع از سلطه دشمن بر کشور شویم، خاطرنشان کرد: باید در همه زمینه‌ها ازخداوند یاری بخواهیم و بدانیم اجرای بندهای اقتصاد مقاومتی تنها راهکار خودکفایی و استقلال کشور است.

آیت الله ناصری با تأکید بر اینکه نباید در عملی کردن اقتصاد مقاومتی سستی و تنبلی کرد، افزود: همه باید در راه تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌ بردارند و از یکدیگر پیشی بگیرند و مسئولان و صنعتگران به خارج تکیه نکنند و خود برای حل مشکلات تلاش کنند و این روحیه را در همه اقشار جامعه نهادینه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: طلاق، اعتیاد و ... آسیب‌های اجتماعی هستند که مقام معظم رهبری بارها به آن متذکر شده‌اند و باید با تربیت صحیح و دینی فرزندان از همان کودکی از بروز این آسیب‌ها در دوران جوانی و بزرگسالی پیشگیری کرد.

امام جمعه یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه مطبوعات نیز تصریح کرد: در کشورهای اروپایی رسانه‌ای که به معرفی اهداف انقلاب اسلامی و تعالیم اهل بیت (ع) بپردازد و ویژگی‌های خوب مردم ایران اسلامی را اطلاع رسانی کند، وجود ندارد بنابراین رسانه های کشور باید به عنوان یک رسالت جهانی این موضوعات را پیگیری کنند و این امور را در برنامه‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری