Skip to Content


تحکیم بنیان خانواده در گرو آگاهی بخشی افراد جامعه است


مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد گفت: برای تحکیم بنیان خانواده باید آگاهی های لازم را به افراد جامعه ارائه کنیم تا از بسیاری آسیب های مصون بمانند.

به گزارش یزدبانو به نقل از ایرنا؛ رقیه کرمانیان روز پنجشنبه در همایش خانواده افزود: در شرایط امروز که آسیب های اجتماعی خانواده ها و به ویژه جوانان را تهدید می کند، باید در راستای تقویت اعتقادات مذهبی انها گام برداریم.
وی بر حفظ ارتباط صحیح والدین با فرزندان خود تاکید کرد و اظهار کرد: تربیت صحیح آنها به انسجام و تحکیم بنیان خانواده کمک می کند.
کرمانیان بر سبک زندگی اصیل ایرانی - اسلامی تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی از متلاشی شدن کانون گرم خانواده جلوگیری کنیم.
مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند افزود: زنان یکی از ارکان مهم تثبیت سلامت خانواده و اجتماع است.
این همایش در راستای روز ملی خانواده با محوریت خانواده محور رشد تعالی با حضور جمعی از خانواده های استان یزد در محل سالن شهید عباس پور برق منطقه ای یزد برگزار شد.
برگزاری مسابقه ، اجرای طنز و نمایش از جمله برنامه های این همایش بود.
همایش یاد شده با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و تعدادی دستگاههای اجرایی استان برپا شد.
از جمعیت یک میلیون و 70 هزار نفری استان 520 هزار و 864 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند که از این تعداد 42 هزار و 550 نفر در بخش دولتی و خصوصی شاغل هستند.

انتهای پیام/ص

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری