Skip to Content

گفتگو/ متخصص طب سنتی توصیه کرد؛

تدابیر پسر شدن جنین قبل از بارداری


متخصص طب سنتی در ادامه مباحث تدابیر قبل از بارداری این بار تدابیر قبل از بارداری برای پسردارشدن را به زوجین توصیه کرده است.

به گزارش یزدبانو، دکتر افسانه شاکری در گفتگو با خبرنگار یزدبانو در ادامه مباحث هفته های گذشته در خصوص تدابیر قبل از بارداری این هفته توصیه هایی را درباره تدابیرقبل از بارداری برای پسردرا شدن دارد.
دکتر شاکری تأکید می کند: لازم است که این تدابیر حدود سه ماه (85 روز) قبل از اقدام به بارداری توسط زن و مرد رعایت شود؛همانطور که قبلاً هم بیان کردیم بهتر است در ابتدا بدن زن و مرد پاکسازی شود و سپس در جهت گرم کردن بیضه ها و تخمدانها تدابیری بکار برده شود.
دکتر شاکری توصیه های خود را اینگونه برمی شمارد :
1)    مرد و زن نباید آب زیاد بنوشند چرا که زیاده روی در نوشیدن آب سرد باعث سردشدن منی و ضعف جنین حاصله

می شود.

2)     غذاهای مقوی و گرم از جمله سوپ یا آش  که با شوید، تره، پیاز، نخود، دارچین، فلفل و زیره تهیه شده باشد و زردهء تخم مرغ عسلی، گوشت گوسفند چاق،شیر برنج و حلوا تهیه شده باشد.

3)     مربای زنجبیل، شقاقل و بالنگ

4)    گوشت بره، میش، گنجشک،بلدرچین

5)    گوشت بریان شده با ادویه های گرم

6)    حلیم از گندم، برنج و لوبیای قرمز بهمراه دارچین و فلفل

7)    کرفس، نعنا،شاهی، پیاز، تره، سیر تازه و خشک

8)    زردک و بادمجان و شلغم

9)    پسته، مویز سرخ، انجیر،انگور شیرین

10) روغن کنجد، روغن بادام

11)  خوراکیهای شیرین مثل خرما

12)  ادویه های گرم کننده مثل مرزنجوش، زعفران، تخم کرفس، رازیانه، انیسون، تخم نعنا، زیره، دارچین، دارفلفل

13)پرهیز از مصرف عدس، کشک، باقلا، سماق، انار میخوش و ترش، ترشی (هرگونه میوه و غذای ترش)، پنیر، خیار، گشنیز تر و خشک، کاهو و کدو


وی، وجود نشاط و خوشحالی زوجین در آمیزش، تحریک جنسی و ملاعبه قبل از آمیزش، نزدیکی هر دو یا سه روز یکبار، عدم فاصله بین دو نزدیکی برای پیشگیری از فساد اسپرم  را از دیگر تدابیر برای پسردار شدن ذکر کرد.
شایان ذکر است : افرادی که در این زمینه سؤالی در ذهن دارند می توانند به آدرس پست الکترونیکی Drshakeri60@yahoo.comو info@yaazdbanoo.ir  ارسال کنند و دکتر شاکری در هفته آینده به تدابیر دختر دار شدن می پردازد.
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری