Skip to Content

رئیس هیئت کوهنوردی بافق تأکید کرد

تقویت کوهنوردی بانوان بافق با برگزاری صعود های برنامه ریزی شده


رئیس هیئت کوهنوردی بافق گفت: بانوان کوهنورد جدیدالورود در مرحله نخست به کوه های شهرستان صعود می کنند و پس از فتح قله شیرکوه فتح بام های دیگر استان ها در دستور کار بانوان کوهنورد بافق قرار خواهد گرفت.

به گزارش یزد بانو به نقل از خبرنگار یزد رسا از بافق، جمعی از بانوان بافقی علاقمند به ورزش کوهنوردی ، برای تقویت این رشته ورزشی ، با رئیس اداره ورزش و  رئیس هیئت کوهنوردی این شهرستان، در جلسه ای گفتگو و مسائل مربوط به این ورزش رادر شهرستان بافق بررسی کردند.

 نشست-تقویت-کوهنوردی-بانوان-بافق در ابتدای این نشست ، رئیس اداره ورزش و جوانان بافق ضمن تبریک ایام دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت امام هشتم (ع) ، حضور پرشور بانوان در جلسه را ارج نهاد و گفت: کوهنوردی ورزشی زیبا و جذاب است که علاوه بر ارمغان تندرستی که برای انسان دارد ، اعتماد به نفس ، صمیمیت و ایثار ورزشکار را خروشان می کند. حسن آتش افروز با اعلام اینکه به ورزش کوهنوردی بانوان بافق مساعدت خواهیم کرد ، به حاضران توصیه نمود حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی خود قرار داده و حجاب و عفاف را در تمام زمینه ها ، بالاخص میادین ورزشی رعایت کنند. وی در پایان حضور بانوان در ورزش را گام موثر در رشد و توسعه ورزش شهرستان دانست و اظهار داشت: مصداق کامل تائید ورزش کوهنوردی ، رهبر معظم انقلاب هستند که در تپه نورالشهدا برنامه ثابت کوهنوردی دارند و البته به مانند کوهنورد حرفه ای نیز عمل می کنند. نشست-تقویت-کوهنوردی-بانوان-بافق-1   در ادامه رئیس هیئت کوهنوردی بافق با اشاره به انتصاب نایب رئیس جدید این هیئت ورزشی ، گفت: انشاالله با حضور خانم نصیرزاده ، کوهنوردی بانوان بافق توسعه بیشتری یابد. کاظم خواجه ای افزود: بانوان جدیدالورود در مرحله نخست به کوه های شهرستان صعود می کنند. فتح قله شیرکوه پس از این مرحله حاصل می شود و سرانجام صعود به بام های دیگر استان ها در دستور کار بانوان کوهنورد بافق قرار خواهد گرفت. گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد نخستین مرحله اردوی کوهنوردی بانوان جدیدالورود ، جمعه این هفته در روستای شادکام برگزار شود.



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری