Skip to Content


تیم بسکتبال نونهالان دختر یزد قهرمان گروه سه کشور شد


تیم نونهالان دختر یزد روز سه شنبه با کسب 6 امتیاز به مقام قهرمانی رقابت های بسکتبال گروه سه باشگاه های کشور دست یافت، هرمزگان با چهار امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم خراسان شمالی نیز با سه امتیاز سوم شد.

به گزارش یزدبانو؛ مسابقات گروه سه بسکتبال قهرمانی نونهالان دختر کشور از روز یکشنبه نهم شهریور ماه 1397 با حضور تیم های یزد ، هرمزگان و خراسان شمالی در خانه بسکتبال شهرستان یزد آغاز شد. 

در این رقابت ها که به صورت دوره ای و مجتمع زیر نظر فدراسیون و به میزبانی هیات بسکتبال یزد پیگیری شد در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در مرحله بالاتر را کسب کردند. 

در سومین و آخرین روز مسابقات تیم هرمزگان با نتیجه 45 بر 31 بر تیم خراسان شمالی پیروز شد. 

این مسابقات در سطح کشور در سه گروه پیگیری می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی صعود می کنند. 

دبیر هیات بسکتبال استان یزد گفت: مسابقات در یزد با همکاری بخش های مختلف و با کیفیت خوب برگزار شد و زمان برگزاری مرحله بعدی در سال 1398 است که توسط فدراسیون اعلام می شود. 

محمود رضا شیخیان در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با ایرنا افزود: ظرفیت های خوبی در این رشته در تمام رده های سنی استان وجود دارد که برای شکوفایی آنها برنامه های مختلف آموزشی و مسابقات پیش بینی شده است. 

مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های کشور در رده سنی دختران نوجوان نیز در ابتدای شهریورماه 1397 به میزبانی یزد و با قهرمانی تیم اروند خوزستان در سالن مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد پایان یافت و تیم های بوشهر و یزد به ترتیب دوم و سوم شدند. 

استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و 2 هزار و 500 نفر در رشته بسکتبال بازی می کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری